Wat doen jullie voor werk?

Ik was lange tijd service adviseur bij een SEAT Dealer, filiaal is in mijn verlof gesloten en kom na mijn verlof te werken op de afdeling CRM (customer relation managment) alles wat met klantencontact en klachtbehandeling en kwaliteit te maken heeft.

Ik werkte 40 uur in 5 dagen (werden er meestal 60) en ga nu 36 uur werken in 4 dagen.

En ik werkte als gezinstherapeut. In opdracht van de Raad voor de Kinderbescherming of Bureau Jeugdzorg. Het ging dus altijd om gedwongen hulpverlening.
Tijdens mijn zwangerschap heb ik de overstap gemaakt en ben ik voor mezelf begonnen met nog een aantal andere.
Ik werk nu met gezinnen met een PGB. En we bieden diverse trainingen aan ook aan bedrijven. We zijn bezig met een groot project voor vroegtijdige schoolverlaters op het MBO en we willen graag ons gaan bemoeien met verhuizen van bejaarden.
Ik ben zo blij dat ik de overstap heb gemaakt want nu ik mama ben geworden en mijn eelt laagje over mijn ziel spontaan is vertrokken wil ik er niet meer aan denken om mijn oude werk te doen. En dat te bedenken dat ik dat nog een full time deed pfff.

Terug
Bovenaan