Wat doen jullie zoal met dit mooie weer?

Ik ga lekker naar de kinderboerderij beestjes kijken en zoals je ziet op de schommel. Leuk man, gaat hard joh! Maar das het leukst...

Groetjes Ilse

ps Ik hoop dat we morgen weer gaan. Mama moet vandaag werken, blwuuh (maar ik zie dat ze illegaal aan het forummen is hihihi...

Wat een geweldige foto!!! Wij hebben zo'n beetje een eigen kinderboerderij hihi, 3 katten, 1 hond, 2 paarden en 1 pony. Dus wij zijn ook veel buiten te vinden met dit mooie weer! Marit vindt die dieren allemaal prachtig!

Groetjes Monique

Hier staan de tuindeuren wijd open en heb vollop zon in de tuin..
Straks komt een vriendje van Kay bij ons spelen en dan leggen we die 2 deugnieten lekker op het gras neer om te spelen..

Vollop genieten dus van het mooie weer!!

Esmé mv Kay

Ik ga nieuwe kleren kopen! Ik pas mijn oude zomerkleren niet meer, alles is veeeeel te groot!
Ben van maat 44 naar 38-40 gegaan na de zwangerschap. Dus dat wordt shoppen samen met dochterlief, want die heeft ook nog niet genoeg in de kast hangen.

Gr. Marieke
mv Lyanne 18-08-2006

Zo super marieke! Bijna iedereen moet grotere kleding. (ik ben JALOERSSSSSS)

Normaal gesproken gaan wij met dit weer naar de kinderboerderij of lekker fietsen en spelen in de tuin.
Maar helaas moet Yoëll dit mooie weer overslaan... Hij heeft al drie dagen goed koorts en is niet zo heel gezellig. Hij wil niet eens meer slapen.
Dus dat wordt een beetje het hele huis met hem door lopen, dan is het goed..

Geniet allemaal van het mooie weer!

Pauline

Helaas, en onze tuin is nog lang niet af en Hjerre was kapot van het cb bezoek. Niet samen in de tuin hangen dus...

Gelukkig kwam wel mijn vriendin langs met haar dochtertje van vier weken. Dus heb ik toch nog even gezellig buiten gezeten!

Groetjes Hanneke

Vanochtend is Merijn naar de peuterspeelzaal geweest en heeft Siebe heerlijk in de box en op de grond zitten spelen, terwijl ik aan het strijken was.

Vanmiddag had Siebe het plan opgepikt om niet zo lang te slapen en zaten we dus vroeg in de middag op de fiets met zijn drietjes en zijn lekker door het dorp en over de markt gewandeld. Op een terrasje een glaasje fris/appelsap gedronken en nadien nog even een ijsje gegeten, dus het was weer groot feest. Maar fietsen is wel onze grootste hobby met dit weer! Er zullen nog wat kilometers gevreten worden dit jaar.

Heerlijk, dit weer! Daar knap ik toch zo van op. En wat dacht je van het weekend! Helaas zijn de kindjes niet thuis (Merijn zaterdag en zondag niet en Siebe alleen  zondag niet), dus ga ik maar eens lekker in de zon relaxen. Hopelijk is het volgend weekend ook nog zo'n weer, want dan ga ik een weekendje naar zee.

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan