Wat doen jullie zoal met dit slechte weer?

Hoi allemaal,

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik vind het moeilijk om steeds weer iets leuks te verzinnen om te gaan doen, met dit slechte weer. Naar buiten kan niet, want het regent. En binnen zijn de ideeën inmiddels ook wel op. Ik merk aan de kinderen dat ze zich beginnen te vervelen. Ze worden zo druk!
Ik ben erg benieuwd of jullie nog leuke tips hebben!
Alvast bedankt,
Mama van Sven en Ewout
 
Knutselen, knutselen en nog eens knutselen. Verder knuffelen en stoeien  we veel en kijken tv of lezen een boekje. We spelen en spelen en spelen en zodra het droog is... NAAR BUITEN!!! Het regent bijna nooit de hele dag. Ga anders een keer naar de speel-o-theek of de bibliotheek.
Heb je hier iets aan???
 
Hoi,

Hoe oud zijn je kinderen? Het is een beetje lastig ideeën te geven zonder te weten hoe oud ze zijn.
Mijn dochter is 1, maar vindt het nu al prachtig als ik een tent bouw.

Groetjes
 
hallo
je kunt ook gaan zwemmen (in een overdekt bad natuurlijk)
of naar ballorig weet niet of ze zoiets bij jullie in de buurt hebben maaar dat is een groot overdekt speelplaats met ballenbak, tarmpolines enzo is al vanaf 1 jr.
en wat ik nu heb gedaan is de glijbaan binnen gezet hij heeft er veel lol mee (is zo,n klein glijbaantje

en verder vind ie het ook leuk om blokken te bouwen, puzzelen, samen lezen, tekenen,   samen ouwehoeren achter elkaar aan rennen, en met z,n andere speelgoed spelen doet ie ook wel, en anders is er altijd nog een leuke teletubbies dvd dat vind ie ook prachtig.

of mensen met kinderen bij jou op visite of jij bij hun is ook een leuk middagje samen vermaken ze zich altijd

dat was het wel zo,n beetje meer weet ik ook niet als het regent
 
Het weer is altijd meer een probleem van de ouders dan van de kinderen. Ga je wel eens met hem naar buiten als het regent? Laarsjes aan en plonzen maar. Glunderen dat ze naar buiten mogen als het regent!
Verder tent bouwen, puzzeltjes maken, boekjes lezen....
En als het dan weer droog is, met een oude theedoek naar het speelpleintje, huppa over de glijbaan en ze kunnen weer!

 
Terug
Bovenaan