Wat doen jullie zoal?

A

Anoniem

Guest
Ik ben nieuwsgierig wat de zwangere onder ons zoal doen als zij een hele (of halve) dag thuis zitten??

Ik zit nl. halve dagen thuis en ben niet in staat om alleen de deur uit te gaan. Maar de verveling begint echt toe te slaan en word gewoon niet vrolijk van het alleen thuis zitten.
Wie van jullie heeft een leuk idee om overdag te doen thuis?? Offe wat doen jullie als jullie de hele dag thuis zitten??

Liefs,

Danielle

Hoi,

Ik zit nu halve dagen  in de ziektewet, en dus ook veel meer thuis.
Ik heb me tot nu toe nog niet verveeld, maar dat komt ook omdat
ik het heerlijk vind om lang uit te slapen als ik 's middags moet
werken. Ben nu veel sneller moe en slaap dus ook meer.
Verder zit ik veel achter de pc, msn, huishouden beetje doen, boek
lezen en wat kleine boodschapjes doen (kan niet meer vanwege
m'n bekken).
Maar ik kan me voorstellen dat als je wat langer thuis zit dat je
je dan gaat vervelen, dat heb ik ook wel snel hoor. Dus als mensen
nog tips hebben, dan hoor ik het ook graag!

xxx Syrah

Hoi Meiden,

Ik ben een thuisblijf mama en ben nu alweer 2,5 jaar thuis. Ik mag sinds 2 weken niets meer tillen of doen ivm weeen door een streptokokken bacterie. Mijn dagen zijn nu gevuld door dingen die je zittend kan doen. Zo ben ik aan het handwerken gegaan(ik borduur heel veel) en heb ik een nieuwe verslavende hobby in de vorm van scrappen gevonden. Scrappen is een manier van foto's plakken waarbij je gebruik maakt van verschillende soorten papier en allerlei stickertjes en plakkertjes. Ik weet niet of jullie ook zo fotoverslaafd zijn maar voor mij is het de hobby tegen verveling. Een goed boek en het internet bieden ook wel een beetje afleiding. En dan natuurlijk niet te vergeten mijn 2,5 jarige dochtertje. Met haar verveel je je geen moment!!

Groetjes Odette

Terug
Bovenaan