wat doen jullie

hoi hoi

ben ik weer..... sorry voor al mijn vragen

mar wat doen jullie als je je kimndje om ongeveer de 3 uur voed en ze is eerder wakker.. laten jullie haar dan liggen of halen jullie haar eruit....

liefs tobi

Mijn ukkie krijgt om de 4 uur voeding. De ene keer slaapt hij door en moet ik m wakker maken maar hij komt ook vaak eerder.
Ik kijk altijd wat er is (soms heeft hij een poepluier waar hij van onder de indruk is) en als er niets is dan laat ik m ff. Hij krijgt nu 5 voedingen per dag en we hebben een schema met tijden waar we ons wel een beetje aan willen houden anders is het 's avonds veel te vroeg voor zijn laatste hapje.
Maar soms slaapt hij een half uur langer door en dan haal ik m de andere keer weer een half uur eerder eruit. Dan klopt het steeds aardig!

liefs
di silva

Wij doen hetzelfde..
Merel krijgt om de 4 uur, en soms krijgt ze half uurtje eerder als ze echt honger heeft en de andere keer dan ligt ze lekker te slapen dat ik haar een half uurtje laat liggen.
Als de laatste voeding maar rond half 11/ 11 uur. ze slaapt namenlijk 8 uur door (moeten haar zelfs wakker maken smorgens hihihihi) en dan krijft ze rond half 7/7 uur weer n fles.
In het begin was dit moeilijk omdat ze natuurlijk om de 3 gewend was...maar nu is ze de 4 uur gewend hoor.

Hoi,

Ik heb een schema waar ik me aan probeer te houden, maar als Jamie echt
honger heeft dan krijgt hij weleens eerder hoor en als hij de voeding
daarop nog lekker ligt te slapen dan laat ik hem weleens langer liggen.
Meestal probeer ik het te rekken tot het echt tijd is, maar soms lukt
dat niet.

Succes.

Groetjes Natasja

Bram krijgt op verzoek eten, dus als ie 4 uur slaapt..  ( wat ik erg lekker zou vinden)
of 3 uur, wat meestal is.. krijgt hij eten als hij wakker is.
ik ga hem niet wakker maken.
zo hebben ze mij gezegd bij het cb. dat je dat het beste kunt doen.. duss.. tja dat doen we dus maar...

suc6

Monique

Hoi Tobi,

Nou wij hoeven Jarkko eigenlijk nooit wakker te maken voor een fles maar het gebeurt idd weleens dat hij eerder wakker is. Zolang hij rustig om zich heen ligt te kijken laat ik hem lekker liggen (hij ligt overdag in de box of in de wandelwagenbak) maar als hij gaat liggen protesteren dan neem ik hem lekker even bij me. Als hij het dan nog niet naar zijn zin heeft krijgt ie gewoon iets eerder zijn flesje.

Eigenlijk voeden wij hem op verzoek zeg maar net zoals mijn voorgangster schreef. De ene keer zit er dus 3 uur tussen soms 4 uur en als we mazzel hebben zit er 's-nachts 5 uur tussen maar helaas gebeurt dat nog niet zo vaak! Wij zijn zelf niet van die mensen die super regelmatig leven dus de kleine geeft gewoon lekker zijn eigen schema aan en dat bevalt ons prima.

Groetjes Sandra, mama van Kirsten en Jarkko

hoi hoi

wij kregen het advies om toch maar om de 3 uur te geven omdat we eerder gflesje gaven op verzoek, alleen toen kwam ze heel vaak om de 2 uur en hierdoor dronk ze teveel......

dus vandaar nu om de drie uur, alleen af en toe is ze dus nog steeds na 2 uur wakker en dan zet ze het dus af en toe op en schreeuwen en dan is het lastig om dar niet op in te gaan....

liefs tobi

snappen jullie......

Hoi Toby

Heb je ook een speentje uitgeprobeerd?
Soms is de zuigbehoefte zo groot, dat het lijkt alsof ze honger hebben.
vaak kun je met een speentje net dat half uurtje rekken.
En als ze wakker is....gewoon lekker knuffelen. Dat is ook heeeel belangrijk hoor.
Je hoeft haar echt niet altijd maar te laten liggen. Het is goed voor de binding om haar vaak tegen je aan te hebben. Dus als ze echt wakker is en moppert en bij jou  rustig is....dan vraagt ze je eigenlijk om bij je te mogen zijn.
Het is ook prima om haar af en toe wakker te laten liggen, maar bedenk dat jouw lichaamswarmte en geur voor haar ook heel fijn zijn.
Geniet van haar.

groetjes pascal

Terug
Bovenaan