wat doen jullie?

A

Anoniem

Guest
hey hey,heb al efkes niet meer gereageerd,maar lees nog steeds trouw mee hoor..
maar heb even een vraagje..
we gaan volgend weekend lekker een weekendje weg,maar nou vroeg ik me af..gebruiken jullie nog gewoon de babyfloat met zwemmen of niet?
laatst in het zwembad bij ons in de buurt zag ik kindjes van jayda''s leeftijd(14mndjes)al met bandjes..
ben benieuwd wat jullie doen!!

heb trouwens super veel zin in aank weekend!! zijn we echt ff aan toe!!!groetjes en een kus voor de kids

Hai

Ik zou zelf Milad geen zwembandjes om doen , dit omdat hij in het zwembad toch niet zelfstandig loopt i,v,m de gladheid .. en zo,n babyzitje voor in het water vindt ik het prettigst glijd ie ook niet uit je handen en is makkelijker in het water ...

Maar bij ons in het zwembad zijn zwembandjes verplicht ook al zitten ze in zo,n babyzitje , kreeg van de badmeester te horen dat ze eruit kunnen vallen  en ja kon hem niet anders dan gelijk geven .

Heel veel plezier en geniet ervan

Gr anna

Poeh ik houd Rik eigenlijk zelf vast, of gewoon in het kikkerbadje, dan zit ik erbij en dan heeft ie niets aan (wel een zwembroek natuurlijk hahah).

Dus ik zou gewoon kijken wat voor ullie het beste is. Ik heb van de zomer bij Rik bandjes geprobeert, maar ze gleden zo van het armpje af, dus maar gewoon zelf getild!!

In ieder geval HEEL VEEL PLEZIER MET HET WEEKENDJE!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi,
ik vind zo een babyfloat wel erg handig hoor. Ik vind het zelf niet makkelijk om mn dochter vast te houden, vooral omdat ze zo druk is.
Dus hier nog steeds de babyfloat.

Veel plezier en groetjes van Sonja.

Ik gebruik ook zo een bayzwemband. Sjouw hem expres iedere babyzwemles mee. Vind ze heerlijk een 10 min zo rond spartelen.

Heb   bij babyzwemmen weleens echt een heel klein kindje met armbandjes gezien. OUdere broertje ofzo moest ook nog zwemmen.
Was gewoon zielig om te zien kind wist echt niet wat ze ermee moest.

Terug
Bovenaan