wat doen jullie?

Hallo,
wat doen jullie nou met de kleintjes, geven jullie ze nog potjes... of eten ze gewoon mee wat de pot schaft..

Dani eet gewoon mee wat wij eten dat doen we nu al aantal maandjes..
We kopen per maand ook wel wat potjes want stel dat we weggaan.. of we eten laat of we gaan bestellen dan krijgt ie zo'n heerlijk potje (waar hij dus niet gek op is haha)
we doen niet te veel kruiden... maar ga ook niet apart koken!

ben benieuwd

xxxx

hoi,

Wij eten meestal pas als Jasmijn al op bed ligt (man is laat thuis van werk).
Ik maak nog steeds eten met de babycoock. Ik stoom de aardappels en groente, hoef ik dus niet bij te blijven en ik bak een klein stukje vlees (hamburger/worst enz).
Als ik lui ben geef ik een potje.
Op het kdv klrijgt ze een soort albert hein magnetronmaaltijd.
Als we stampot hebben gegeten bewaar ik ook een deel voor Jasmijn voor de dag erna.

groeten Elke

Hoi,

Julia eet al een tijdje met ons mee. (Ik heb nog nooit zo gezond gegeten, ha, ha!) Meestal heb ik wat over en dat vries ik in.
Gelukkig lust ze heel veel, soms heeft ze geen zin en dan eet ze niet veel.
Potjes heb ik al een tijd niet geprobeerd, geloof niet dat ze die nog kan waarderen.
Het is overigens wel een zooitje als mevrouw gegeten heeft, als ze geen zin meer heeft gaat ze lekker met d'r eten spelen, grrr!

Groetjes Tessa

hoi,

robin eet ook met de pot mee. maar ook hier nog een paar potjes op vooraad, voor als wij wat halen,weggaan of bami of iets eten.
maar tegenwoordig is het een drama met eten (maakt niet uit of het een potje is of zelfgemaakt) hoop maar dat het snel weer beter gaat!

gr danielle

Nou wat je zegt mama van Robin, is hier ook zo...Het is elke keer gezeur met eten!Maakt idd niet uit of het een potje of zelf gemaakt is!Ik stop dan ook snel als ze vervelend doet.Maar hier eet ze ook meestal met de pot mee, tenzij we iets aparts eten.Pas heeft ze trouwens kip palava meegegeten!En ze vond het heerlijk!!Wel doe ik het nog steeds in de blender.....want anders hoeft ze het dus niet.Ze duwt gewoon de stukjes met der tong de mond uit...drama!Maar ach, voordat ze 18 is zal ze vast wel stukjes eten

liefs

Mogen ze trouwens nu echt  Ã¡lles hebben?

Lynn is een drama met warm eten.   Ze lust heel weinig en eet maar 2 soorten groenten(andijvie en spinazie) en sinds van de week macaroni. De rest spuugt ze zo uit(maakt niet uit of ik het pureer)  of probeert het niet eens. Van potjes lust ze iets meer dus doe de ene dag vers en de andere dag een potje. Maar ik ben nu wel in twijfel of ik haar voortaan gewoon met de pot mee laat eten want anders leert ze het nooit eten. Maar ik vind het ook zo`n rot idee (mijn gevoel)dat ze met een leeg maagje naar bed gaat. Al eet ze wel haar vlees op(daar lust ze alles van) en een grote schaal vanille yoghurt. Dus eigenlijk zal dat lege maagje ook wel mee vallen.

En duckie ik had laast op cb gevraagt en die zeiden dat ze met alles mee mocht eten.

Liefs

Terug
Bovenaan