Wat doen jullie.....

Wat doen jullie met sinterklaas.
Wat doen jullie met kerst.
Versieren jullie t konterbont voor de kleine of doen jullie t eerder volgend jaar.
Ja de kleintjes zijn ja nog zo klein en jong.
Een beetje versieren doen we wel maar echt mooi enz gaan we wel volgend jaar anders doen.
Zo maken ze dan wel meer mee.
Maar ni iedereen denkt dr net zo over....

eigenlijk doen we alles net als vorig jaar.
volgend jaar gaat alles anders worden; de ene opa en oma, met wie we nooit sinterklaas vieren, vinden opeens dat dat weer moet. en aanezien ik geen zin heb om het twee keer te vieren is sinterklaas vanaf volgend jaar bij ons...
(waarbij ik ze heel erg heb gekwetst, want je kan het toch makkelijk twee keer vieren...)

Wij vierden het de laatste jaren niet meer, maar dit jaar komen mijn zus, zwager en hun kinderen bij ons. Wel weer erg leuk, maar moet aan de bak.... 2 gedichten, want er worden ook cadeautjes door en voor Julia gekocht, dus mama is de pineut, en moest ook voor het lootje van Julia dichten....

Liefs Marit

Wij vieren dit jaar op de sinterklaasviering op het werk van mijn man, geen sinterklaas.

Met de kerstdagen zijn we niet thuis, dus ook geen kerstboom.

Wel een adventkrans op tafel en hier en daar wat lichtjes

Wij vieren ook Sinterklaas, 2 keer, gezellig! Maar wij hebben ook een ouder kind, van 3,5 dus dan 'ontkom' je er niet aan.. Kerst doen we nooit met kado's en doen we gewoon als alle jaren, kleine boom, wat versieringen en gezelligheid.

Wij hebben sinterklaas altijd uitgebreid gevierd met vrienden, onze oudste 2 zijn 10 en 13, maar de kleinste is nul en beseft het natuurlijk helemaal nog niet, maar sinterklaas vind ik het leukste feest. Julia heeft toch al wel wat gekregen van sinterklaas! kerst vieren gewoon met ons gezin, kerstboom tuigen we ook altijd op na sinterklaas.

Terug
Bovenaan