Wat doet het óns nou?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Kwas benieuwd wat het ons allemaal  nou doet,
dat hele verhaal van Madeleine McCann?

Ik wordt er bang van!Ik kan er wel om !Het zal je maar overkomen!!!
Een kindje is je toch het liefste wat je hebt!?Wat nou als je het zou moeten missen?
Brr ik moet er niet aan denken!Dan ga ik spontaan .Terwijl ik helemaal geen   ben!!Het moederschap maakt je echt gevoelig, ten minste bij mij wel.......

Groetjes Duck

Erg hé! Tuurlijk kan het iedereen gebeuren maar ik word er wel supervoorzichtig van! Schuttingdeur goed op slot en bij mijn mama in de voortuin (hebben een algemene tuin aan een weg) altijd supervisie.

Neurotisch? Geen flauw idee maar ik wil graag mijn kindje volwassen zien worden en een gewaarschuwd mens...

Groetjes, KT

Ook ik word er voorzichtiger door hoor!Net als in de stad dan sleep
ik echt overal die kinderwagen mee naartoe ik laat het ecth niet
ergens staan en als ik wat moet passen gaat ze het pashokje mee in,
kan dat niet nou dan maar geen  nieuw kleren!

Het is gewoon afschuwelijk!!

Groetjes Duck

Ik was altijd al een snelle  . Maar sinds ik moeder ben is het helemaal erg.
Ik was altijd al erg voorzichtig, maar na deze gebeurtenis, ben ook ik super voorzichtig geworden.
Ik las gisteren een rouw-advertentie in de plaatselijke krant van een doodgeboren kindje. Nou, dan stromen de tranen zomaar over mijn wangen. Mijn omgeving schrikt zich elke keer een hoedje als ik weer zo'n -uitbarsting heb.
Wordt er zelf ook wel een beetje moe van dat ik echt om elk dingetje moet huilen.
Sil

ben ook erg voorzichtig en erg gevoelig. Als ik iets op tv zie dat bv over kinderleed gaat, dan vond ik dat altijd natuurlijk al erg, maar sinds ik mijn kleine Emre heb, voel ik dat echt door mijn hele lijf. Mijn haren gaan recht overeind staan en er bekruipt me een vreselijk gevoel van mijn tenen tot mijn haren. Ook nare verhalen over misgelopen zwangerschappen, raken me echt veeeeeeeeeel meer dan voorheen.

groetjes
MIe

Terug
Bovenaan