wat doet jullie baby met de babygym?en wanneer hoofdje oprichten?

boas(14weken)niet veel
ja,hij kan er wel heeeeeel geinteresseerd naar kijken en af en toe geeft hij 1 van die dinkies een klap.soms heeft hij er weleens een vast,met de topjes van een paar vingertjes maar volgens mij is dat per ongeluk of toeval.van zijn hoofdje oprichten heeft meneer ook weinig kaas gegeten,maar hij kan zn hoofdje wel lang recht houden als hij op schoot zit.is ook goed toch?ik leg hem bijna nooit op zn buik,want hij spuugt best veel.en zn hoofdje oprichten doet hij gewoon echt niet.toch is hij heel sterk.
maakt mij  allemaal niet uit hoor.van mij krijgt hij alle tijd van de wereld.ik vroeg me alleen af wanneer ik actie zou kunnen verwachten.
boas kan trouwens wel heeeeeel goed slapen.ik denk dat hij wel aan de 18 uur per dag komt.als t geen 20 is.ook knap he?misschien dat hij daardoor wat later is met alles?

Kaan is 11 weken en kijkt naar alles maar zelf iets ermee doen...nee hoor.
Hij houdt wel een speeltje vast als ik het in zijn handje doe maar erg geintresseerd is hij er niet in.
Groetjes

berend is nu 15 weken oud en 'doet' eigenlijk niet veel met z'n lichaam, dus ook niet met die gym.
Hij heeft al wel het duimzuigen en geluidjes maken ontdekt en dat doet hij dan ook volop, oh ja en de hele tijd met grote ogen verbaasd de wereld inkijken kan hij ook al heel goed! hi hi.

misschien een domme vraag maar wat is een babygym, wat moet ik mij daarbij voorstellen?

jasmijn kon haar hoofd als ze op haarbuik lag vanaf drie weken al heel hoog houden.

groetjes Wilma

Hallo!

Wilma: een babygym is zo'n boog met speeltjes eraan, die je over een speelkleed of over een wipstoeltje kunt zetten.

Senne heeft twee babygyms (gekregen) en vindt er tot op heden weinig aan. Ze kijkt er wel naar, maar doet niks en het is al snel niet meer leuk.  De mobiel in de box is nu haar favoriet en daar geniet ze ontzettend van. Als je daar onder ligt gaan de beentjes vrolijk in de lucht en de diertjes krijgen de grootste glimlach. Het heeft ook even geduurd voordat ze de mobiel leuk vond, dus misschien is het een kwestie van wennen en moeten we de kids regelmatig kort aan een nieuw speeltje laten wennen voordat ze er echt iets mee gaan doen.

Groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan