wat doet mijn lichaam toch met mij.....

A

Anoniem

Guest
pppffffff was ik weer
vertelde ik gisteren nog dat de rode duivels waren gearriveerd, zijn ze nu weer weg. Heb denk ik met elkaar een kwart minitampon bloed verloren. bijna niks dus.

ik zal het even in het kort uitleggen. sind dec spiraal eruit. deze heeft een dik jaar gezeten. daarna 5 cyclussen gehad. van 4w5d, 5w, 4w3d, 6w5d, 5w3d. nu dus bezig met de 6de cyclus. maar onze eerste ronde. (dus vanaf deze ronde onbeschermd zeg maar..) deze duurt nu al 6w. 3x neg getest (laatste neg test afgelopen vr)

ppfff ik weet niet meer wat mijn lichaam met me uithaald, maar als ik niet zwanger ben vind ik het geen leuk grapje.

sorry voor mijn klaagzang, maar moest het gewoon even kwijt.
alvast bedang voor het "aanhoren"

dikke kus famke!

Hoi Famke,

Jeetje wat vervelend zeg! Wat kan je lichaam toch raar doen af en toe, Je zou zeggen dat je cyclus nu gewoon "normaal" zou moeten zijn omdat je spiraal er al een tijdje uit is................... hoop voor je dat je gewoon zwanger bent en dat je lichaam daarom zo raar doet.

Groetjes

Hoi Famke,

Succes meid, verwarrend dat snap ik!
Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt (zwanger zou een mooi cadeautje zijn)

Liefs

Hey meid!

Misschien dat je via de ha een bloedtest kunt laten doen?

Succes!

Hey meid wat vervelend!!!! Niet best... heb je wel een eisprong gehad dat je weet?
Nog even aankijken en anders even de ha bellen hoor!

Wat vervelend zeg!! En verwarrend...het lichaam doet soms zo raar. Ik hoop dat je gauw wat meer duidelijkheid hebt en dat je misschien toch in verwachting bent.

Succes! Liefs Lynn

stom spel hoor dat lichaam.
ben nu echt ongi geworden. geen twijfel meer mogelijk!
nu def. door naar ronde 2;)

Wel jammer dat je echt niet zwanger bent, maar denk ik wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt?
Succes de volgende ronde!

Terug
Bovenaan