Wat doet monnikspeper?

A

Anoniem

Guest
Kan iemand mij vertellen wat monnikspeper doet?

lfs Benthe

Monnikspeper zorgt voor een regelmatige cyclus, en dat je eitjes mooi rijpen. Ik zelf had  na de bevalling van mijn dochter (nu bijna 2 jaar geleden)  een onregelmatige cyclus verschillend van 25 tot 34 dagen, wij waren aan het klussen voor een 2e kindje toen ik van iemand de tip kreeg om monnikspeper te gebruiken zij had namelijk binnen een 2 of 3 maanden (ik twijfel) een regelmatige cyclus en raakte zwanger. Ik ben toen mijn ongi voorbij was begonnen met monnikspeper, toen had ik het pas gekocht, ik heb het 3 wkn gebruikt, ik had mijn eisprong keurig op de 14e dag, en op dag 29 getest en ik ben zwanger! Ik zweer dus bij monnikspeper, ik geloof wel dat dat middel ons een handje heeft geholpen. Groetjes Janine (16 wkn & 1 dag zwanger)

klinkt interessant, maar wat als je nou al davitamon femnatal slikt en tarwekiemoliecapsules.....ik houd er niet zo van om dingen door elkaar te slikken...aan de andere kant...tarwekiemolie en monnikspeper zijn toch plantaardig?

Groetjes, Tessje.

Bedankt voor je reactie; waar kun je monnikspeper kopen?

En Tessje; ik slik nu foliumzuur en tarwekiemcapsulles. Maar.... ik denk niet dat het zo'n kwaad kan hoor....

Liefs Benthe

Terug
Bovenaan