Wat doet papa voor de kost??

Hoi mama's,

Onze beroepen zijn al veelvuldig besproken en ongein over gemaakt, maar hoe zit het eigenlijk met de papa's?

Wat doet je man voor de kost?
Fotoooooooo!!!??

Mijn twee mannen

Mijn vriend werkt op 3 basisscholen als gymleraar. Hij werkt dus met kinderen van 4 tot 12 jaar.   Ook doet hij de naschoolseopvang op deze scholen.

Hij werkt op één school met moeilijk opvoedbare kinderen,  één school in een dure wijk en op  één school in een achterstandswijk..

Hij zegt zelf een wereldbaan te hebben, gaat elke dag met veel plezier naar zijn werk en geniet van het werken met  kinderen. Ook al is hij helemaal kapot na een dag werken met drukke kinderen die je 8 uur per dag moet coache of bij een toestel moet opvangen, hij zou met niemand voor geen goud willen ruilen!

Hij geniet er van als hij maar even over het schoolplein moet lopen  en er aan elk been 3 kleuters bengelen of als we ergens aan het stadte zijn er "meester Roger" geroepen wordt en er een kudde kinderen naar hem lopen te zwaaien hahaha.. prachtig!

Ik ben erg trots op het feit dat hij zo enthousiast is en blijft na al die jaren..

Esmé mv Kay

Je bent op dreef he met je topic's, hihi wel erg leuk

Foto is al van even geleden, maar ik vind hem zo mooi.

Bert werkt als werkvoorbereider bij een aannemersbedrijf.
Allerlei nieuwbouw projecten doet hij het voorwerk voor, qua kosten, maar ook de archtect een beetje controleren of alles wel haalbaar is om te bouwen.
Zo staan er al aardig wat projecten waar hij heel druk mee bezig is geweest.
In breda staat zijn  project baliendijk
In den haag  catsheuvel
In delft de hoornse zoom en daar wordt nu druk gewerkt aan de oude oliemolen
Zo zijn er nog aardig wat gebouwen hihi

Harald werkt als projectleider bij een woningstichting. Allerlei nieuw en verbouw projecten doet hij het voorwerk voor,   kostenberekeningen, aanbestedingen, kleurkeuzes, bestekken schrijeven  en ook inspecteert hij de woningen bij verbouw en oplevering en gaat zoal de huisjes bijlangs om mensen te helpen met keukenkeuzes en andere keuzes....en ook kunnen mensen hem bellen met problemen. In omgeving Meppel, Steenwijk Assen en Hoogeveen heeft manlief genoeg projecten die door hem zijn gedaan....

Een hele drukke baan waar naast hij nog een HBO studie volgt en af en toe doet hij thuis ook nog wat tekenwerk, heeft zelf een tekenbureautje.....

En Woensdags is het papadag......is hij heerlijk thuis bij Yoëll....

Liefs Denise

Mijn vent heeft liever niet dat ik teveel over z'n werk klets op internet, maar ik ben wel erg trots m'n lekker ding, dus ik plaats lekker toch een foto ..

Terug
Bovenaan