Hoi mama's,
Onze beroepen zijn al veelvuldig besproken en ongein over gemaakt, maar hoe zit het eigenlijk met de papa's?
Wat doet je man voor de kost?
Fotoooooooo!!!??
Mijn twee mannen
Mijn vriend werkt op 3 basisscholen als gymleraar. Hij werkt dus met kinderen van 4 tot 12 jaar. Ook doet hij de naschoolseopvang op deze scholen.
Hij werkt op één school met moeilijk opvoedbare kinderen, één school in een dure wijk en op één school in een achterstandswijk..
Hij zegt zelf een wereldbaan te hebben, gaat elke dag met veel plezier naar zijn werk en geniet van het werken met kinderen. Ook al is hij helemaal kapot na een dag werken met drukke kinderen die je 8 uur per dag moet coache of bij een toestel moet opvangen, hij zou met niemand voor geen goud willen ruilen!
Hij geniet er van als hij maar even over het schoolplein moet lopen en er aan elk been 3 kleuters bengelen of als we ergens aan het stadte zijn er "meester Roger" geroepen wordt en er een kudde kinderen naar hem lopen te zwaaien hahaha.. prachtig!
Ik ben erg trots op het feit dat hij zo enthousiast is en blijft na al die jaren..
Esmé mv Kay