wat donkere afscheiding

Ik ben nu 8 weken zwanger en heb de laatste dagen wat last van donkere afscheiding, de ene dag iets meer de andere iets minder. Wie heeft hier ook ervaring mee. Ik ben zwanger van de tweede en heb hier bij de eerste geen last van gehad
 
ik had dinsdag avond bruine afscheiding en woensdag ineens bloedverlies
gelijk vk gebeld alles was goed en een goede zwangerschap pff..gelukkig.
als je het niet vertrouwd gewoon bellen en om een echo vragen dan ben je gelijk gerustgestelt.
succes verder,

groetjes cora
ps bij me eerste zwangerschap had ik er ook geen last van
 
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap een paar keer last gehad van bruine afscheiding. Nu ben ik 13 weken zwanger en heb tot nu toe ieder dag ( oud)bloedverlies. De baby groeit gelukkig goed. En bij mijn eerste zwangerschap ook goed gegaan. Wil je niet in zorgen zetten, maar wat ik wil aangegeven is, dat bloedverlies niet altijd uitkomt op een mk.
 
ik ben 9 weken zwanger en heb dat gehad van week 5,5 tot week 7. ik maakte me erg druk maar in het zh zeiden ze dat bruin oud bloed is wat kan zijn van de innesteling of gespronge adertje. maar het was niet om me druk over te maken. met 7 weken heb ik een echo gehad en alkes was goed. daarna was het over. nu heb ik afgelope donderdag echo gehad en was ook goed.
het wil niet altijd zeggen dat t dan fout gaat hoor.
vorige keer heb ik nergens last van gehad en niks gemerkt en toen was het niet goed.

wanneer heb je eerste echo?

succes
x
 
Ik heb donderdag avond mijn eerste echo, ik heb er nu de laatste 2 dagen gelukkig geen last meer van, blij toe. Ik zie het nu allemaal wel wat positiever en heb ook wel het gevoel dat het goed zit. Vooral ook na jou en de andere reacties. Ik voel me verder wel zwanger, lekker moe buikpijn zoals bij de eerste. Ik laat nog wel weten hoe de echo was.
 
succes, probeer je niet te druk te maken. stres is helemaal niet goed. ik had dat in het begin heel erg. nu heb ik zoiets dat ik er zelf toch niks aan kan veranderen mocht het weer mis gaan.

ben benieuwd naar de echo

xx
 
Terug
Bovenaan