wat draag jij met kerst ????

hallo allemaal,
ik ben milou, 22 jaar en vandaag precies 30 weken van nr.1.
ik ben uitgerekent op 20 december, en weet dus absoluut niet hoe alles gaat lopen.
hoe ben ik met kerst? ben ik dan nog steeds zwanger, of is ons zoontje er dan al bij, ben ik net bevallen en voel ik me wel eens goed genoeg om kerst te vieren? ik vind het zooooo moeilijk.
wat doen jullie, wat zijn julie ervaringen? ik ben de posietiekleding nu al zat om heel eerlijk te zijn.

hopelijk hebben julie een idee, groetjes milou

Hallo,
Ik heb tot nu toe nog wel een aantal weken in positiekleding gelopen na de bevalling. Ik draag vooral iets gemakkelijks. Verder wil ik het heel rustig aan doen met Kerst. Ik ben op 15 december uitgerekend en zou dus ook nog zwanger kunnen zijn met Kerst. Of in mijn kraamtijd.
Met Kerst ben ik eigenlijk nog niet bezig. Eerst maar de boel op orde en bevallen...

Maak je er vooral niet te druk over.

Groetjes,
Tamar

hoi hoi,

Ik had gelukkig iets gevonden in de H&M, wat ik met kerst ga dragen.Positiekleding! Nou ja een panty speciaal voor je dikke buik. een zwart stretch jurkje met een verst tot aan je knie die je net onder de borst moet dicht knopen.Echt super vrouwelijk en toch een beetje sexy.

Ik heb dan teminste het gevoel dat ik er ook leuk uit zie.
Die standaart positie troep is toch nix echt om gek van te worden!

Verder ben ik eigenlijk niet met kerst bezig ik ben 29 weken en 1 dag en ben op 31 dec uitgeteld dus dat wordt lekker druk allemaal......

xxxx nathy

Ik ben uitgerekend op 29 december.
Heb me voorgenomen om niet al te veel positiekleding meer te kopen. Zonde van mijn centjes, heb al genoeg.
Ik ga (hoogstwaarschijnlijk) ook niets speciaals kopen voor de kerst.
Ik heb nog een mooi zwart positiejurkje, met korte mouwen in de kast hangen, waarschijnlijk een wit shirtje eronder met lange mouwen, panties eronder en mijn laarzen.
Verder leuk ik het op met sieraden, haar mooi en nageltjes mooi gelakt.
Vind ik prima genoeg zo.
En als ik me tegen die tijd zwaar ellendig voel en tonnetje rond ben, heb ik altijd nog een joggingbroek, trui en mijn lekkere vest in de kast hangen.
Moeten ze in de kerk maar begrip voor hebben 's nachts! (als het me al lukt om naar de nachtmis te gaan hahaha)

hallo,
ik ben uitgerekent op 23 dec.
ik ben er eigenlijk nog nie egt mee bezig met wat ik aan zou trekken zoals Tamar al zei eerst alles op orde brengen das het belangrijkste volgend jaar is er weer een kerst denk ik maar zo;)

grtz jessica

Hallo, ben van het januari forum...
Heb eigenlijk geen positie bovenkleding...
Er zijn genoeg bovenkleding wat je gewoon aan kan doen.
Ja oké positiekleding is heel erg op je buik gericht maar dat maakt me niet uit.
Heb zelfs nog dingen van mijn 1e zwangerschap.
Dat is 3jr geleden.
Tuurlijk zijn sommige dingen wat uitgerekt door je buik maar dat draagt na die tijd ook nog lekker losjes.

Heb een keizersnee gehad dus dan is het helemaal fijn, losse kleding.
Doe er niet moeilijk over.
Moet zeggen dat de Hema ook wel leuke dingen heeft met positiekleding.
Effen en leuke kleurtjes.

Groetjes Natasja (28wk 3dgn)

Terug
Bovenaan