wat draagt jullie kindje (aan de voetjes) binnen?????

hallo,

Jelte (9-6-07) begint een beetje met losse stapjes, al lang achter zn wagentje en langs de tafel enzo... maar nu lijkt het los lopen niet heeeel lang meer te duren!
Als we naar buiten gaan draagt hij schoentjes, nu nog sportschoentjes van puma oa, als hij echt loopt willen we naar een schoenenwinkel voor zn eerste schoentjes.

Als hij binnen is loopt hij voornamenlijk op blote voeten. Nu gaat dat nog aardig, maar voel soms ook dat hij koude voeten heeft.
Zit dus te denken om van de zootjes aan te schaffen, heeft ie gehad toen ie kleiner was en toen vond ik ze erg fijn. Maar nu hij ouder is en begint te stappen vind ik die dingen zo babyachtig! Maar die sloffen met harde zool zijn nu nog niet fijn om te lopen en gaan ook snel uit.

Wat zijn jullie ervaringen? Zal ik toch maar van die zootjes kopen? Zou   dit niet zonde van het geld zijn? Want dragen ze die nog als ze lopen???

alvast bedankt voor jullie reacties!

Gr. Sas.

Hoi,

Stijn draagt, zelfs nu hij al heel goed kan lopen, meestal helemaal niets aan zijn voeten binnen. Zelfs schoenen met veters worden uitgewurmd en sokken hebben het helemaal niet lang gered aan zijn voetjes. Stijn gaat ergens zitten en prutst net zo lang tot hij blote voeten heeft.

Groetjes van marloes

Hoi Sas,

Ik heb met Marissa precies hetzelfde. Zij heeft ook een soort zootjes maar deze begonnen te klein te worden. Maar schoenen met een echte zool mag ze nog niet omdat ze nog niet los loopt, maar ook wij denken dat het niet meer lang zal duren. ik ben bij een kinderschoenenwinkel naar binnen gelopen en daar adviseerden ze schoentjes die er precies tussen zitten. De zool is nog wel een beetje flexibel maar er zit ook rubber anti slip onder. En ze zien er echt uit als schoentjes. Deze kunnen ze dan aan totdat ze 6 weken los lopen en dan kun je echte schoenen uit gaan zoeken. Voor ons was het precies de goede oplossing.
Ze hadden daar trouwens ook UGGS voor Marissa, ik was meteen helemaal verliefd en keek mijn man vragend aan maar ik mocht ze niet van hem, stom he . Hij vond ze te duur (60 euro) helemaal omdat ze niet voor buiten waren. Het waren echt sloffen. Mijn schoonzusje wilde ze toen kopen voor Marissa haar verjaardag maar achteraf was ik het wel met mijn man eens omdat het voor slofjes ook wel een hoop geld is. Nu wil ik als ze kan lopen misschien wel UGGS voor de winter, echt die laarzen, maar die zou ze dan ook de hele winter aan kunnen

de UGGS

dit zijn de schoentjes die ik bedoelde met de flexibele zool en wel anti slip

nou ik hoop dat je er iets aan hebt. Die met de sterren hebben ze trouwens ook bij de Bijenkorf

liefs Linda

Hoi Saskia,

Zowel Eva als Bas dragen, als het wat kouder is, antislipsokken van Falke binnen:

Ze zijn er in rood en blauw en kosten rond de 7 euro, Ze verkopen ze bij een goede sokkenwinkel. Ik vind ze ideaal.

Groetjes, Karin

Daan draagt eigenlijk altijd lederen slofjes (zelfgemaakt), maar lijken op bobux/boumy enz.
Zootjes heb ik ook gehad, maar die gaan hier steeds uit, omdat ze niet vast zitten aan de voeten. In mijn slofjes zit elastiek bovenin wat om de enkels sluit.

Ze verkopen ook zogenaamde 'kruipschoentjes' die je kindje kan dragen totdat het echt goed (lees minstens 6 weken) zelfstandig kan lopen. Deze hebben een zeer flexibele zool, zodat ze er goed mee kunnen kruipen, maar ook stevig genoeg zijn om mee te lopen.

gr Saskia

Hoi Saskia,
Lieve draagt ook Boumy's..Hadden ze in de opruiming, nu voor 10 euro bij Woods hier in de stad!!
Ik vind ze fijn, en Lieve lijkt dat ook te vinden, ze gaan moeilijk uit, dus ideaal.
Als ze eenmaal lopen, is misschien stevige zolen wat fijner, maar ik denk zeker dat de eerste twee maanden ze ook nog veel kruipen naast het lopen, en dan is harde zolen minder handig!
Dus ik heb laatst twee paar gekocht in de opruiming..
Succes met kiezen..haha
Kus Rina

hoi hoi

ik ben helemaal weg van de schoentjes van shoesme
ideaal. lekker soepele zool , erg flexibel en antislip.

Ryan had eerst deze:

maar die zijn nu te klein dus heb ik nieuwe gekocht

groetjes moekje

vera staat alleen nog maar en loopt aan de hand. zij heeft leren slofjes aan of blote voetjes. laatst naar de stad geweest en toen had ze ook die leren slofjes aan...nou wat een koude voetjes....ik zit er over te denken om schoenen met flexibele zool  te kopen als we de deur uit gaan en thuis slofjes...ik laat vera op haar slofjes lopen tot dat ze goed loopt. behalve buiten dan als het kouder word

Terug
Bovenaan