wat dragen jullie baby`s onder de Pacco-doek?

Hallo meiden.
Ik heb vandaag mijn Pacco inbakerdoek ontvangen.
Er staat in dat een rompertje voldoende is maar ook nu met de vorst?
Mijn vraag is dus: wat dragen jullie kindjes eronder.
Wie heeft er nog tips over deze doek? die zijn natuurlijk ook welkom!!
Groetjes Mikkie.

Hoi,

Marieke draagt 's nachts meestal zo'n pakje uit een stuk, soms een los katoenen broekje en truitje. Overdag had ze haar gewone kleertjes aan, als het iets was met bv een vestje of zo, trok ik dat wel altijd uit. Nu gebruik ik de Pacco doek alleen nog maar 's nachts.
Verder zorg ik ervoor dat haar kamertje niet te warm is. Liever leg ik een extra dekentje over haar heen als het door de vorst of wind wat aan de koele kant is op haar kamertje.

Gr, Erica

HeY

Mick heeft in ze Paccodoek ook altijd alleen een rompertje aan! En dan ook nog vaak een rompertje zonder mouwen! Maar als ik hem eruit haal is ie altijd heerlijk warm over ze lichaampje. Ik dacht eerst ook dat is toch te koud, maar nee dus! Ik doe wel ze sokjes aan! Verder heb ik eigenlijk geen tips, jah dat je hem eerst moet wassen, maar dat staat allemaal in de beschrijving!

Tis een IDEAAL ding!

Suc-6!!

Hoii, mijn dochtertje ligt ook ingebakerd, maar met alleen maar een rompertje met korte, soms lange mouwen. Als ik haar eruit haal, is ze idd heerlijk warm. Ook doe ik wel sokjes aan. Ze ligt onder een dekentje. Met die vorst heb ik wel een kruik ('s nachts) in haar bedje aan het voeteneind gelegd.
Succes! Ze moeten het niet te warm krijgen! Kunnen de warmte niet goed kwijt he, dus ik zou echt niet meer kleding aandoen!

hoi!
Ons zoontje heeft alleen een rompertje aan in de doek, en zelfs dan heb ik het idee dat hij het eigenlijk te warm heeft! Ik vraag me af hoe ik het had moeten doen als hij rond de zomer was geboren!!! Vaak doe ik dus z'n lakentje en dekentje alleen over het onderste deel, dus z'n beentjes....

groetjes,
Kipling26

Terug
Bovenaan