Wat dragen jullie nu voor kleding?

Ik ben nu 17+6 zwanger. En begin te merken dat mijn broeken niet meer lekker zitten of zelfs helemaal niet meer passen.
Om nu gelijk allemaal zwangerschaps broeken te halen vind ik best snel. En ze zijn ook best duur.
Dus nu vraag ik me af wat jullie nu dragen.
Ik heb mijn eigen lagen broeken nog aan met een elastiek om de knoop en een lang shirtje maar denk niet dat dit nog lang gaat passen.

Bij de h&m hebben ze leuke broeken voor weinig geld. Dus daar voor me werk de eerste zwangerschaps broek toch maar besteld ?

Gr Kelly

Ik loop sinds week 8 in een positiebroek haha kreeg echt steek van mn eigen broeken :-(
Ik heb ze gekocht bij prenatal en de prijs viel me mee 35,- geloof ik! Heb er 2 gehaald

Ik ben vanaf week 13 zwangerschapsbroeken gaan dragen. Eigen T-shirts pasten nog tot week 26 of zo. Ik heb eerst twee broeken gehaald en een paar weken geleden (vanaf week 30) heb ik twee anderen gekocht, mijn buik is de afgelopen weken enorm gegroeid, dus die eerste twee broeken pasten echt niet meer (ook m'n heupen waren wat verbreed). Deze broeken kan ik nog prima dragen tot het einde, ben nu 36+3. De broeken heb ik allemaal in de uitverkoop gekocht, dus dan zijn ze niet zo duur ;) 

Ik heb veel jurkjes gedragen met een legging er onder. Bij Vero moda only h en m Zara en Hema krijg je ze voor best een leuk prijsje. Met een jasje er op zijn ze wat sjieker, met een leuk vest en of sjaal wat sportiever.

Je ontkomt er denk ik toch niet aan. Ik ben nu 20 weken, heb een aantal weken geleden drie gekocht, twee bij Esprit en een bij H&M. Omdat het er toch van gaat komen dan maar liever meteen ipv klooien met elastiekjes oid 

ik had 1 broek gekocht toen ik 9 weken was, eigen broeken zaten niet lekker meer. En had toen 3 broeken gekregen van iemand.
Alle broeken kan ik nog steeds aan, dus vond het totaal niet zonde om zeangerwchapskleding te halen. Hoe langer je wacht, hoe korter je ze draagt lijkt mij 

Ik heb eentje in de actie gekocht bij prenatal. 22,50 had ik betaald.
ongeveer met 15 weken beginnen te dragen

de zelfde broek heb ik ook op marktplaats gekocht. Voor 10 euro incl verzendkosten. Splinter nieuw was hij nog.
4 shirtjes van h en m ook marktplaats. Z g a n. 5 euro ex verzendkosten.
op babyboek op fb heb ik een h en m broek gekocht. Valt wel kleiner. Op babyboek kun je gewoon een oproepje doen of iemand wat voor je heeft. Loopt best makkelijk en goed.

Veel jurkjes met zwangersschapslegging of panty. Broeken pas ik sinds week 8 al niet meer, dus al snel overgestapt op zwangerschapsbroeken. 
Ik heb er 1 in de opruiming, 1 via bonprix en 1 via marktplaats. En veel shirtjes van vriendinnen geleend. 

Terug
Bovenaan