Wat drinken en hoeveel?

Hoi,

Door de vraag over de tuitbeker vroeg ik me ineens af wat jullie kindjes drinken en hoeveel ze krijgen.

Stijn krijgt bij het ontbijt en bij de lunch een bekertje melk. Bij het avondeten drinkt hij water. Tussendoor drinkt hij limonade ( carvan cevitan of roosvicee), thee en water.

In totaal drinkt hij per dag ongeveer 800 cc. de ene dag wel echt meer dan de andere dag.

Carina

hoi hoi,

linsey krijgt 's morgens 200 melk in de pap of met cruesli, bij de boterham een beker melk/jogi. en 's avonds een fles melk van 180cc. tussendoor drinkt ze alleen maar water ( iets anders lust ze niet) dit zit in een rietjes beker daar gaat geloof ik 350cc in en ze drinkt 1 a 1.5 beker leeg.
ze drinkt tussen de 900 a 1000cc denk ik.
dit is echt pas van de laatste tijd want ze was een hele slechte drinker.

gr. danielle

Elsa drinkt 's morgens 180 cc melk, tussen de middag een beker karnemelk 's middags een rietjesbeker (350cc) limonade en 's avonds dan nog een flesje 120cc melk.

hoi,
Jasmijn dirnkt 1 liter ongeveer. 2x melk en de rest water.
Soms ook wel iets van diksap ofzo, maar meestal staat het zo lang open in de koelkast dat ik het weer weggooi.
Van jus d'orange krijgt ze trouwens diarree.

groetjes Elke

Onze dochter krijgt 's morgens een fles melk van 150 ml. In de loop van de ochtend een rietjesbeker vol met roosvice. Tussen de middag een fles melk van ongeveer 140 ml. 's Middags 1 en soms twee rietjesbekers met drinken, ook meestal iets van roosvice. 's Avonds nog een fles pap van ongeveer 180 cc. Dir is van de laatste maanden, want daarvoor dronk ze alleen melk en niks anders. Toen dronk ze ook een stuk minder.

Hoihoi!

Ja, Lara drinkt ook ongeveer 1 ltr op een dag, waarvan 1 a 2x melk en verder heel erg verdunde limonade. Het meeste nog uit een flesje, maar we werken er naartoe dat ze niet meer uit de fles drinkt maar uit een antilekbeker. Als we haar de kans geven drinkt ze namelijk continu uit d'r fles en dan zou ze gerust 2 ltr naar binnen tanken op een dag. Da's niet nodig natuurlijk!

Als we op pad zijn neem ik vaak een drinkpakje mee met roosvicee of yoki. Met een rietje drinken gaat ook prima.

Jacoline.

Isis drinkt zo'n 200 ml aan melkproducten, verder Diksap of water al naar behoefte. De ene dag drinkt ze meer dan de ander, maar altijd wel voldoende,

x Esther

Terug
Bovenaan