Wat drinkt jullie kleintje?

Hallo meiden,
Ik vroeg me af wat jullie kleintje drinkt op een dag...
Doordat het erg druk is op het buro'tje, hoef ik pas met 6 weken.
Charlie is nu bijna 5 weken.
Ze krijgt 2x 130cc, 1x 90cc (nachtvoeding) en 3x 120cc.
Weet ook niet hoeveel ze precies weegt, heb zelf even met haar op de weegschaal gestaan... Toen was ze 4300 gram.

Groetjes Laura

Joep wordt aankomende dinsdag gewogen, dus ik weet niet heel erg precies hoeveel hij weegt. 3 weken geleden woog hij 4230 gram. Hij is morgen 8 weken oud. Hij drinkt nu ongeveer 5x150 ml (geen nachtvoeding meer, heerlijk!!)

ik weet niet precies hoeveel ze drinkt ze krijgt borstvoeding ze drinkt ongeveer 7 keer op een dag of meer als ze wil laat ik aan haar over ze weegt nu 4725 met de geboorte 4490 dus is al wel wat aangekomen ik ga iedere week wegen op het cb kan dat bij jullie niet

liz drinkt borstvoeding en komt zo'n 7 a8 keer per dag.ze krijgt als ze wilt. is in een maand tijd van 2770 naar 3775 gegaan. en zoals dinsdag dat het warm is geef ik haar extra.

Hoi,
Julia is nu 12wk en ik gok dat ze 5.5kilo weegt. Ze krijgt 4flessen van 150 en 1fles van 180 (is makkelijker met schepjes ;-))
Ze laat van de meeste flessen wat staan. Ze heeft in de avonduren wel meer honger, dus dan zit er een 2,5/3uur tussen de 2flessen.

Vandaag heb ik met de warmte een beetje water gegeven. Geen idee eigenlijk of ze dat mag, maar ze dronk het goed op.

Gr

Water mag je altijd geven. Je mag alleen niet meer dan 1 liter flesvoeding per dag geven. Met zulk weer is het zelfs wel aan te raden om ze af en toe wat water aan te bieden.

Wat hij nu drinkt valt moeilijk te zeggen. Het varieert nogal bij hem. Ben nu overgeschakeld naar een ander merk en nu heeft ie geen probleem met 135 of 165 ml. Maar tot gisteren was het met moeite soms 90 ml. Hij krijgt 6 voedingen. De eerste 3 waren 135, de laatste 2 165. Hoop dat ie vannacht wat langer slaapt en naar 5 voedingen kan.

Terug
Bovenaan