Wat duurt dat wachten lang!!

Nog die hele weken voor mijn eerste echo. Ik vind het zoooo lang duren.
Ben ook best wel onzeker....zou t wel goed zitten?? Ik voel met vlagen heel zwanger maar als ik eventjes wat minder voel (lees me een dagje wat minder misselijk, moe of belabberd voel) dan ga ik gelijk malen.....
Ik kan me dat van mijn eerste twee zwangerschappen niet zo goed herinneren: die onzekerheid.

Nou ja t zal wel. Er zit niks anders op dan rustig af te wachten. Maar duurt wel echt lang!!

Zal blij zijn als ik die bevestiging heb gehad en je nog iets later je de baby kan voelen.

X mama3007

Het duurt mij ook te lang al wordt bij mij misselijkheid er niet minder op eerder tegenovergestelde ondanks de medicatie van de huisarts ervoor.
Ik wil ook weten zit het dit keer goed netjes in de baarmoeder gezond en wel.
Heb nog nooit zo erg gehad met die misselijkheid niet bij mijn zoon of mijn 4 kids die nooit het daglicht hebben mogen zien. Dus hoop zo dat het dit keer de moeite waard is want deze blijft iedergeval zitten nu hopelijk op de goede plek.

Oh, ik had dit kunnen typen! Vannacht ineens wakker geworden en geen gevoelige borsten, minder misselijk. Dan schiet de stress er bij mij al half in. Ik ga toch vergelijken met de vorige zwangerschap...
Goed, geen bloed is goed en ik voel me nog steeds anders en moe. Maar echt ik kijk de dagen weg, duurt zo lang! Heb het al eerder gezegd, pas met 10wkn de eerste echo....nog 3,5 week te gaan!
(Ff voor de duidelijkheid is ben suuuuz, kon ineens niet meer reageren :S...)

Ik heb ook problemen met inloggen, vreemd.

Herken dat gevoel ook absoluut, alleen heb ik nog amper last gehad van wat dan ook. Zit nog maar echt heel vroeg (5e week), maar soms vraag ik me af of er wel echt iets zit :S De testen zeggen toch echt van wel en ongesteldheid blijft nog steeds uit, maar alles is zo mild. Op zich fijn, maar het maakt me heel onzeker.

@Evaatje81, ik had in het begin ook nauwelijks ergens last van hoor! Maar met een week of 6 diende het zich in volle hevigheid aan;) Ben nu 8,5 week en t wordt alleen maar erger. Ook best fijn hoor, als je nog even nergens 'last' van hebt...

Oh ik herken dit echt pfff en draai niet allen mezelf maar ook mijn partner ermee gek lol.
Ik mag over 3 weken naar mijn eerste echo. Dan zit ik einde week 8. Mag iets vroegere echo omdat ik hiervoor miskraam had en net als jullie zo onzeker ben of het wel allemaal goed gaat.

@Evaatje81, ik zit ook in week 5 of 6 dat weet ik nog niet, maar heb verder ook nog nergens last van..is idd dat ik positieve testen heb..ben wel erg moe en slaap als een os, en droom wel over mn zwangerschap, had ik bij mn vorige zwangerschap ook, best bizar, had bij mn 2e zwangerschap gedroomd dat het een miskraam werd en dat werd het, 3e zwangerschap ook erg gedroomd, nu droomde ik dat het een tweeling word, en hebben al een tweeling, dus hoop niet dat deze droom uitkomt haha..horen we 2 april.hoop dan zekerheid te krijgen of ik echt zwanger ben.soms voel ik mn borsten, heb wel eetbuien, en wat stemmingswisselingen volgens mn man..geloof er allemaal nog niets van..

Terug
Bovenaan