Wat duurt het eigenlijk lang allemaal he?! Hebben jullie dat nou ook ??

Hoi allemaal,

Wat duurt het toch altijd lang he zo'n cyclus ....????
Nog 21 dagen voor mijn NOD, en ik hoor je denken dan ben je je vruchtbare dagen nog niet een voorbij en dat klopt, maar soms wou ik dat ik even in mijn lichaam kon kijken hoe het er voor staat en of er misschien deze maand in kansje inzit.

Dat zou een hoop wachten en zenuwen schelen, maar ja aan de andere kant ook maar goed dat je het allemaal niet van te voren weet. Want dan worden we misschien nog depresief ....

Wat is het toch moeilijk allemaal.

SUCCES allemaal en tot spreeks.

site van ons.

hi Belinda,

Een cyclus duurt inderdaad lang al heb ik nog een korte cyclus..(25). Wij leven al een jaar van uitslag naar uitslag. Soms wordt ik wel eens moe van het wachten op de uitslagen omdat we helemaal niet vooruit komen!!

succes met wachten!
M

Hallo,

Zo'n cyclus duurt inderdaad allemaal veel te lang. Ik heb eindelijk sinds vijf maanden een regelmatige cyclus van 29 dagen. He he. Na bijna twee jaar werd dat wel eens tijd. Maar nu heb ik deze week de griep gehad en misschien dat het nu weer overhoop gegooid is. Maar ja. Dat zien we dan wel weer.

Iedereen succes met alles. Hopelijk binnenkort weer goed nieuws op dit forum!

Groetjes Natas

Ellendig he?

Ik heb en cyclus van 28 dagen, en nu ( we doen IUI) lijkt het nog wel veel langer te duren. Ik ben de eerste anderhalve weer ontzettend druk met hormonen, echo's enz. Dan de inseminatie en dan twee weken echt compleet niets, alleen maar wachten totdat................ohhhhhhhhh wat duurt dat lang.........

Het went nooit dat kan ik je zeggen, het blijven hopen en de teleurstelling als het weer niet lukt ook helaas.
Maar ik zal duimen op goed nieuws voor jullie.........je hebt vast een hoop aan ons te melden na die ellendige NOD

Succes

Cynthia

Hoi Belinda,

Nou inderdaad duren die dagen soms wel een eeuwig heid, maar aan de andere kant als ze korter zouden zijn, zou het ook niet makkelijker zijn denk ik, want dan word je veel vaker geconfronteerd met het niet zwanger zijn, bah!!!!
Maar inderdaad duurt het allemaal erg lang, vooral is je soms in je omgeving hoort dat andere vrouwen zonder gedoe zwanger zijn geworden, na 6, 8 of 3 maanden.. pfff dan lijkt het wel of ik al 30 jaar bezig ben om een kind te krijgen.
Maar goed toch maar weer positief blijven.

Maar ik ken het gevoel....

groetjes Saskai

Terug
Bovenaan