wat duurt het lang het wachten op het januariforum

A

Anoniem

Guest
De titel zegt het al. Ondanks pogingen om elkaar hier te leren kennen zou ik het fijn vinden als we ons eigen stekkie hadden. Maar elke dag jammer maar helaas. We moeten nog wachten. Ik heb al een mail gestuurd en andere meiden ook maar toch nog wachten...................

liefs talke

Misschien dat iemand een groups msn op kan starten?
Dat is ook een goede optie om met elkaar in gesprek te komen. Mijn oudste is vorig jaar juni geboren en we hebben met alle juni mama's ook n msn group geopend, erg leuk en overzichtelijk, dus als iemand dit kan...

Gr Elle

Hoi

Het lijkt me erg leuk om een msn groep te hebben. Dan kunnen we gewoon lekker kletsen zonder dat iedereen het kan lezen.   Mijn moeder las nog wel eens mee op het forum, dus al snel ga je weinig bijzonders schrijven. Ik schrijf ook op dat juni forum. mijn bijnaam de vorige keer van geke. Lijkt me erg leuk, dus als imand het kan??

groetjes

Hoi Talke,

Ik heb ook een mail gestuurd. En kreeg bericht terug dat het aan iemand
anders gestuurd moest worden omdat de verantwoordelijke afwezig is.

Dus heb de mail aan de andere gestuurd.

Ik hoop ook dat er snel verandering in komt hoor.

Groetjes,

Vanessa

Vind ook dat het erg lang duurt. Een tijd terug heb ik al een mail gestuurd maar daar helemaal geen reactie op gehad, stom! Ik ga vanaf nu elke dag een mail sturen totdat ze gek van me worden.
Groetjes Tara

Terug
Bovenaan