wat duurt het lang

Ben even afwezig geweest, maar via deze weg wil ik alle mama’s die al bevallen zijn feliciteren met hun kindjes.

Ben nu 38.4 en we zwangeren gewoon verder. Vandaag weer extra controle gehad i.v.b verhoogde bloeddruk. Automaat gaf 158/83 aan..(oeps) en handmatig 135/80…Geen eiwitten in de urine, dus dat was dan weer goed.

Het geduld van mijn vriend is ondertussen goed op en om de twee uur vraagt hij “Wanneer komt hij nou?” Hij had op internet gezocht naar natuurlijke inleiders, met als gevolg dat hij thuis kwam met blikken ananas. Ik heb zelf het donker bruine vermoeden dat het pas in augustus komt, mijn schoonmoeder kreeg van gene zijde 4 augustus door..haha..

Maar jeetje wat duren die laatste dagen lang zeg. Nooit gedacht dat een week zo langzaam voorbij kon kruipen.

Helaas hier niet veel anders, vandaag 38+3 en ook weinig tekenen dat er vandaag of morgen iets gaat gebeuren. Vind nog meevallen hoor je bloeddruk. Het gaat met name om de onderdruk, die is bij mij al geen weken meer onder de 85geweest.

Dagen duren hier ook lang, weinig energie om iets te doen en vervolgens is het ook nog in mn rug geschoten dus kan nu geen kant meer op.

Succes!

Meiden allebei nog heel even geduld. Die kleine komt er echt wel. Ik ben morgen 41 weken en ik kan dus inkomen dat die laatste dagen heeeeeeeel langzaam voorbij gaan.

nog ff volhouden meiden...weet wat jullie voelen ben zelf pas bevallen met 41+ 3 dagen pfff wachten wachten maar het wordt beloont echt waar...
succes met wachten!

Terug
Bovenaan