wat duurt het toch lang, he?!! als je zo graag wil!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

als het goed is zit ik nu 2 dagen voor mijn eisprong. Dus nu er even weer tegenaan. haha. het is voor een goed doel. ik slik ook tarwekiemoliecapsules sinds vrijdag. ook mijn man (haha). hopelijk is het niet voor niks. vandaag kwam een collega vertellen dat ze zwanger is. oh en ik ben dan echt wel blij voor haar, maar ooooooh wat ben ik dan jaloers. echt niet te geloven. nu lopen er bij mij op het werk 2 zwangere collega's rond. dat is best wel slikken af en toe. ik zit nu in ronde 5. ik weet dat dat (voor de eerste) niet echt lang is, maar iedere maand duurt te lang als je echt graag wil. (zucht), we gaan het maar weer afwachten.

Het zal toch wel een keer gaan lukken?!!

Mejon

natuurlijk!

gewoon lekker doorgaan, hoe meer je iets wilt, hoemeer je er ook straks van geniet als het zover is toch?

als alles zomaar ineens lukt precies zoals je wilt of plant, zijn er geen tegenslagen maar dan dus ook geen meevallers.
en misschien heb je wel een meevaller deze ronde!
succes.

groetjes esther

Hoi hoi,
o zo herkenbaar. Het liefste zou ik soms een uitknopje in mijn hoofd hebben, zodat ik er gewoon niet meer aan denk tot de dag is gekomen dat ik kan testen.
Maar ja, zo werkt dat niet.
Dus ondertussen gewoon vrolijk doorsexen en afwachten.
Groetjes V.

Ja dat is ook zo, als alles maar zo vanzelfsprekend gaat dan waardeer je al het moois niet meer. daar heb je gelijk in.
we zullen deze ronde maar weer eens afwachten.
jullie ook succes.

toi toi toi.

xxx

Hoi Mejon,

Tuurlijk gaat het een keer lukken! Gewoon vol goede moed doorgaan met klussen!

Het is moeilijk om allemaal zwangere vrouwen om je heen te hebben lopen als je zelf zo graag wilt maar jou tijd komt heus nog wel hoor!

Gewoon positief blijven!

Heitje

Terug
Bovenaan