wat duurt wachten lang zeg !!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Wat duurt wachten lang he?! Ik hou het gewoon niet meer uit. Afgelopen vrijdag heb ik mijn eisprong gehad en we zijn flink bezig geweest afgelopen want we zijn er echt klaar voor, zelf mijn vriend zit op dit moment in spanning of het nu raak is, we zijn nu vanaf vorig jaar november bezig.
Deze week week ik al wat vage klachten zoals misselijkheid zo nu en dan, gevoelige borsten, steeds moeten plassen, huilbuien om niets, en koffie staat me niet aan terwijl ik wel altijd van koffie hield. Verder ben ik echt onwijs moe kan de hele dag wel slapen maar ja dat gaat niet. Vrijdag 3 september moet ik ongi worden maar hoop van niet. Hoop echt dat het raak is !!!
Voor alle anderen die zwanger zijn van harte gefeliciteerd en straal wat vruchtbaarheid naar ons toe.
Voor iedereen die net als ik nog moet afwachten, succes !!!!
En voor iedereen die net ongi is geworden, wat jammer en op naar de volgende ronde.

Liefs Belinda

Hoi Belinda,

Spannende tijd hè? Wij zijn al bijna 3 jaar bezig en sinds vorig jaar aan het "dokteren". Afgelopen maand heb ik mijn eerste Clomid-kuur gehad en als het goed is vorig weekend een eisprong gehad.Als het niet goed is wordt ik volgend weekend ongi .... ik hoop dus van niet. Net als jij heb ik sinds vorige week ook wat vage klachten: moet steeds plassen, misselijkheid en de geur van gebakken ei wat ik eerder zo graag lustte.... ik ga er nu zowat van over mijn nek.
Ik hoop dat ik je binnenkort kan feliciteren! Sterkte nog met afwachten!

Liefs Nysa

Grappig dat ik net jouw berichtje lees.
Ik moet 30 augustus ongesteld worden, maar ik heb gister een zwangerschapstest van Romed ( die kan 6 dagen na je ovulatie al zien of je zwanger bent) gedaan en daar was een heel vaag rose streepje, goed nieuws, maar ik hou er rekening mee dat het ook niet zo kan zijn, ik wacht op mijn NOD en een 'echte'zwangerschapstest.
Vooral die huilbuien klinken mij zeer bekend in de oren.
Ik reed net naar de voetbalclub van mijn vriend om 'm aan te moedigen.
Sta ik bij de verkeerde club, oke dat kan.
Geef ik een auto voorrang, zit er een asociale skinhead in die me voor alles en wat uitmaakt omdat ik hem voor wil laten gaan.
Normaal scheld je terug, je roept een keer Kl##tzak! en rijd verder.
Niet dus, de tranen liepen over mijn wangen ik was helemaal over de rooie, dat heb ik nooit!!!!ik wil langs mijn schoonmoeder rijden, was er niet, het Remy gevoel was compleet.
Als eerste dacht ik, ik ga naar huis en kijken op het forum, ik voel me een wandelende hormonenbak, zwanger of niet.
Ik weet precies hoe je je voelt, ik weet over een weekje meer, maar de tijd kruipt!!!!!!
Heel veel succes, ik duim voor je!!!!

hoi hoi

ik ga heel hard duimen voor je dat het nu eens raak is .en dat we je kunnen feliciteren .

meid succes emee en laten weten he

liefs, syllie

Terug
Bovenaan