wat duurt wachten lang!

Oh, wat duurt deze week lang.... Ik schatte in dat mijn NOD zo'n beetje vandaag is, maar ik heb nog niets gezien en zit echt te stressen van 'komt 't wel of komt 't niet?'. Volgens mij hebben m'n man en ik op het juiste moment geklust dus daarom hoop ik echt dat het raak is!
Mijn onderbuik voelt al ruim een week 'actief'(sorry, heb geen betere omschrijving) en ik ben erg moe. Zou dat iets betekenen of klamp ik mij weer aan van alles vast?!?! Ik heb mij voorgenomen dat, als ik deze week niet ongi wordt, pas op z'n vroegst zaterdag te gaan testen. Maar goed, eerst maar eens afwachten of ik echt niet ongi wordt....
Nou, ben blij dat ik wat frustratie van me heb kunnen afschrijven en ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes,

Gea
 
Ik zit ook de hele week mezelf al gek
te kletsen, maar ik heb pas zondag mijn NOD! (had jij niet ook opeens zo'n vette huid?!) Ik heb een test bij babybrabbel besteld, waarmee je al eerder kunt testen, namelijk 6 dagen na de ovulatie, weet niet of het werkt! Maar het scheelt een hoop gestress, misschien iets voor jou? Ik heb trouwens nog steeds een vette huid, ben snel geprikkeld en de hele dag weeiig, maar missschien benik wel schijnzwanger. Any way, heel veel sterkte en ik duim voor je, gr Renate
 
Terug
Bovenaan