Wat duurt wachten lang..

Hai nog zwangere meiden...wat duurt wachten lang he?????? Ik hoop echt voor jullie dat jullie snel kunnen genieten van je kleintje! Mijn schat van een kraamverzorgster was afgelopen donderdag voor het laatst....dikke tranen (tis nummer 4...maar toch onzeker).

Met onze Jack gaat het goed, het i nog wel een kleine purk en woog afgelopen donderdag 2950 gram. Maar hij is stoer en dapper en ben heel trots en verliefd op hem en de rest van de kids gelukkig ook...ik moet bijna een rooster maken wie hem nu mag vasthouden, wassen of knuffelen hi,hi...

Het is weer heerlijk en ik geniet met volle teugen voor de laatste keer!!

Ik kan niet heel actief zijn op het forum want heb het best druk met 4 kids en een man met een eigen bedrijf, maar lees altijd met veel plezier jullie verhalen!!

Kersverse mama's want een wonder he....zo'n klein warm hoopje mens!

Alle hoogzwangere mums to be....nog heel even dan ligt er ook zo'n warm hoopje van jezelf op je buik nog heel even volhouden maar toch ook genieten van alle laatste schopjes!

Groetjes Fee

hey fee,
Hier hetzelfde, lekker druk hé!!
Ook hier bijna een schema nodig ;-))
Mijn man werkt 6dgn op het moment, ook zelfstandig,, pff effe aanpoten, maar wat een genot
Ben vannochtend weer voor het eerst naar de zwemles van mn middelste zoon geweest,ik hield mn hart vast maar het is gelukkig super goed gegaan!! (al waren we wel te laat,,haha)
Geniet ervan hoor!!
Liefs MJ

Hoi Fee.

Wat fijn dat je zo geniet. Ik ben nu 40 en 2 dagen maar ik wacht al ruim een week. De 1ste is 8 dagen vroeger geboren en ik rekende er eigenlijk wel op dat deze ook eerder zou komen... Niet dus.. ;-)

x

Hee MJ....bikkel hoor naar de zwemles!! Ja het gewone leven gaat weer beginnen, best aanpoten maar ook wel weer lekker dat het leven doordraait voor de andere kids!! Geef je borstvoeding of fles??? Ik durf met de BV niet zo ver weg, t loopt nog niet op rolletjes en dan zit ik tussen vreemden te hannessen.....ga dus pas weg na een voeding en ben weer op tijd thuis!!

hai Pien...ooo ik kan het me helemaal voorstellen, getsie....je bent nog een van de weinig maart mama's die kan genieten van de schopjes :)

En let op voor dat je het weet reageren we hier op jou aankondiging van je kleine purk!!

Groetjes fee

Terug
Bovenaan