A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Ik ben meestal te vinden op het voorjaarsforum van 2008,want we hebben al een zoontje Yordi van 16 januari 2008.
Ik ben in dec 2008 weer met de pil gestopt, omdat we dus wer gaan proberen voor een 2e kindje.
Ik heb na de pilstop weer een cyclus van tussen de 27e en 29e dag.
Vandaag is de 28e dag en ik ben nog niet ongesteld geworden. Vanmorgen een test gedaan en die was nog negatief. Oh ja ook ben ik bezig met temperaturen en me temp is al een paar dagen hoger dan anders. Zit de laatste 4 dagen tussen de 37 en de 37,2 graden. En hij is dus nog niet gezakt. Ook voelt het wat raar onderin me buik( nog geen ongiepijn) en me borsten doen soms wat zeer.
Maar ik zal dus nog ff moeten wachten totdat ik weer kan testen.
Pfffffff en laat wachten nu niet me sterkste punt zijn
Zijn er nog meer dames die ook moeten wachten???
Lijkt me gezellig om te kletsen.
Liefs marielle ( mama vanYordi 16.01.08)
Ik ben meestal te vinden op het voorjaarsforum van 2008,want we hebben al een zoontje Yordi van 16 januari 2008.
Ik ben in dec 2008 weer met de pil gestopt, omdat we dus wer gaan proberen voor een 2e kindje.
Ik heb na de pilstop weer een cyclus van tussen de 27e en 29e dag.
Vandaag is de 28e dag en ik ben nog niet ongesteld geworden. Vanmorgen een test gedaan en die was nog negatief. Oh ja ook ben ik bezig met temperaturen en me temp is al een paar dagen hoger dan anders. Zit de laatste 4 dagen tussen de 37 en de 37,2 graden. En hij is dus nog niet gezakt. Ook voelt het wat raar onderin me buik( nog geen ongiepijn) en me borsten doen soms wat zeer.
Maar ik zal dus nog ff moeten wachten totdat ik weer kan testen.
Pfffffff en laat wachten nu niet me sterkste punt zijn
Zijn er nog meer dames die ook moeten wachten???
Lijkt me gezellig om te kletsen.
Liefs marielle ( mama vanYordi 16.01.08)