Zoals ik al eerder een berichtje had gezet, ben ik gisteren met Borus naar de osteopaat geweest. Hij heeft een schedelbotje en z'n middenrif losgemaakt. Gistermiddag was hij nog best aan het huilen, maar vandaag is hij weer helemaal de oude. Hij is weer heerlijk rustig en heeft vandaag eigenlijk nog niet gehuild. Hij draait z'n hoofdje weer goed, z'n hoofd staat weer helemaal recht op z'n romp en zijn buikje voelt helemaal soepel. Echt geweldig! Hij is nu net zelf zonder te huilen heerlijk in slaap gevallen. Wat een verademing, hij was zo aan het huilen de afgelopen 2-3 weken, spuugde regelmatig. Hij had er gewoon last van. Vandaag heeft hij nog helemaal niet gespuugd, dus dat kwam dan toch ook door het vastzittende middenrif.
Hopelijk blijft het zo. Over 4 weken moet ik terugkomen, want het zou kunnen dan hij nog een 2e behandeling nodig heeft, maar het kan ook goed zijn dat alles los blijft zitten.
Groetjes,
Josie
Hopelijk blijft het zo. Over 4 weken moet ik terugkomen, want het zou kunnen dan hij nog een 2e behandeling nodig heeft, maar het kan ook goed zijn dat alles los blijft zitten.
Groetjes,
Josie