wat een angst op sinterklaasavond!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik wil even mijn verhaal kwijt.
Gisteravond druk geweest als zwarte piet, altijd erg leuk en gezellig. kom ik thuis heb ik een bloeding!!! ik was helemaal in paniek. ben nu 12 weken zwanger en wist niet wat me overkwam!

hele nacht niet geslapen, wakker gelegen liggen woelen wel 6x naar het toilet om te kijken of het al weg is, maar helaas.

Vanmorgen de VK gebeld en net mocht ik bij haar langskomen. ze heeft geluisterd en het hartje was nog over duidelijk hoorbaar!!!! gelukkig niks aan de hand. inmiddels 2 toiletbezoeken zonder bloed, nu met bruine vloeisel. waarschijnlijk een adertje van mijn baarmoedermond geknapt. pffff wat een spanning dit allemaal met zich mee kan brengen zeg!!

mijn man heeft vanmorgen mijn werk gebeld dat ik niet kom vandaag,   ga nu ook lekker even een tukje doen op de bank, kijken of ik wat slaap kan inhalen.

moest het even van mij afschrijven, lucht altijd weer op.
Hopelijk kunnen we allemaal verder ongestoord van onze zwangerschap genieten.

Liefs Sylvia

Ik kan me heel goed voorstellen dat je enorm bent geschrokken. Gelukkig ben je door de nacht heengekonmen en kon je naar de verloskundige   en die heeft je kunnen geruststellen.

Nou meid doe vandaag lekker rustig aan, en ik hoop dat je deze zwangerschap nooit meer hoeft te schrikken.

liefs
talke
morgen 35 weken

jeetje meid,

Kan me heel goed voorstellen dat je daar van schrikt, zou presies hetzelde hebben. Gelukkig is alles goed. hou je indd maar lekker rustig vandaag. mis had je wel teveel gedaan.

succes met je zwangerschap.

gr. Bambi

Dat is echt schrikken he!!

Ik heb ook meerdere bloedingen gehad waar ze van denken dat het gesprongen adertjes zijn geweest maar je krijgt bijna een hartverzakking als je dat ineens overkomt.

Inmiddels ben ik 34 weken op weg en gaat alles goed, dus uitgaan van het goede en lekker uitrusten!

groetjes Daantje

Terug
Bovenaan