wat een baal dag.

Hallo.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik op het forum zat. Ik was het allemaal even zat.
Vandaag weer even van mij af kletsen.
Ik moest vanmorgen naar de gyenaecoloog. Ik gebruik nu 4 maanden clomid. De eerste maand is er een samenlevingstest gedaan en deze was toen redelijk. Vandaag heeft hij er weer een gedaan. Ik zat precies rond mijn eisprong en bij mij waren alle dingen ok. Goed eitje mijn baarmoederslijmvlies zag er goed uit, maar er waren geen levende spermacellen te zien.
Mijn man is nog niet onderzocht omdat ze er vanuit gingen dat het probleem bij mij ligt. We hebben al een dochtertje van 21/2 jaar die gewoon spontaan gekomen is. Nu wordt het verhaal wel even anders. Dan zakt de grond wel even onder je voeten weg. Wat een baal dag. Hij moet zijn sperma laten onderzoeken en ik krijg nog een baarmoeder foto. En dan maar weer afwachten.
Groetjes

Hoi Jan2,
Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en dat je een baaldag hebt, maar maak je ook weer niet te druk. Ik heb 2 keer een samenlevingstest gehad op de goede tijd, maar ook 2 keer negatief en het sperma van mijn man is echt perfect. Uiteindelijk, bij de 3e test of zo, bleek het goed te zijn. Het hoeft dus helemaal niet "fout" te zijn bij je man. Tuurlijk is het goed om het uit te sluiten, maar het kan zo maar zijn dat je echt op een paar uur te vroeg was... daarom doet ook niet ieder ziekenhuis tegenwoordig zo'n test.

Succes!

Esk

Ik heb ook twee keer een test gehad, `1 x negatief en 1 x positief, terwijl ze zeggen dat als het eenmaal goed is, dat het ook wel goed zal blijven. De eerste keer zat er wel iets langer tussen de conceptie en de test, maar ik weet niet of dat de oorzaak was.

Sterkte meid. Zo n test is toch al zo vervelend.

gr.
Wenser

bedankt voor jullie reaktie. Wel fijn om te horen dat het niet altijd wat zegt als de uitslag niet goed is.
Vandaag gaat het alweer beter. Soms wordt het mij allemaal even te veel en zie ik alles negatief en somber. Een dag later ziet alles er dan weer anders uit.

Goed zo meid, dat is the spirit. En ik denk dat iedereen die dit meemaakt/meegemaakt heeft, donders goed begrijpt hoe je stemming per dag en per onderzoek kan wisselen.

Als je nog maar wel boven de dipjes uit komt, anders gaat het de verkeerde kant op!

Sterkte
Wenser

Terug
Bovenaan