wat een boef!

Teun is erg me erg aan het testen op dit moment!
Vanmorgen was hij zo moe en wou hij niet slapen.
Ik leg hem op zijn buik in de box en hij draait om ik hem weer omdraaien,hij ook weer.
Hij was zo boos dat hij met zijn ogen dicht kei hard aan het brullen was.
Toen ik hem na  de zoveelste keer omdraaien liet liggen op zijn rug begon hij nog harder te huilen.
Ik pakte zijn bijtring met sleutels eraan en rammelde een keer boven de box.
Hij deed 1 oogje open en dacht hè dat is veel leuker als huilen,hij deed zijn andere oogje ook open en ik kreeg toch een big smile.
Ik moest zo lachen dat ik niet eens boos kon worden.
Hoezo is dit testen???

Goetjes Mikkie.

Hallo,

Slim kereltje, haha!  Ze leren steeds meer en kunnen er dus ook gebruik van gaan maken. Hoewel je soms liever hebt dat ze gewoon doen wat jij in gedachten had, is het eigenlijk alleen maar knap. Dat uitproberen zal nog wel erger worden, maar zoals je zelf al zegt, je kunt vaak ook erom lachen (al moet je dat straks niet hardop doen, want dan wordt het helemaal een leuk spelletje )!

Groetjes,
Dionne

Leuk dat je erover begint, wij zijn sinds een week ook al echt een beetje aan het opvoeden naar mijn idee. Als ik Esther in de wipper zet en het lepeltje komt niet snel genoeg naar haar idee, begint ze te mekkeren. Als ik zeg "nou, dat lijkt me niet zo nodig, hou maar weer op", kijkt ze me heel verbaasd aan en houdt ze op. Zelfde met in de box spelen, stilstaan tijdens het wandelen, met haar vingers in haar mond tijdens het drinken, mama ondersproeien met peer en banaan...ze krijgt al echt een eigen willetje en kan gillen als de dingen niet zo gaan als zij het bedacht heeft. Dus we proberen haar langzaam maar zeker nu wel te laten wennen aan het idee dat niet alles kan gaan zoals zij het wil.

Kan me wel voorstellen dat je moest lachen! Het is ook wel aandoenlijk, die mini-mensjes die hun eigen plan trekken!

Groetjes,

Eveline

Owww ja... daar gaan we dan....... ik zie hier de bui ook al hangen met Quinn. Op zich is het een makkelijk kereltje, maar als hij iets echt niet wil.... hij heeft sinds kort ontdekt dat hij hard en hoog kan gillen, dus als hij dat bewust gaat gebruiken dan kan ik mijn vingers wel in mijn oren stoppen en de buren alvast waarschuwen dat ik hem echt niet knijp of zo....
Leuk die eigen karakters!
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan