Wat een BOEF!!!

Wat ik vanmiddag mee maakte met Lindy... Ben het niet van haar gewend!!

Ik bracht ze om half 1 naar bed. Ze ging keurig liggen en was moe. Ik beneden op de bank gaan liggen en kort tukkie gedaan. Na een uurtje liep ik naar boven omdat ik wat raars hoorde door de babyfoon. Tot mijn grote verbazing zie ik Lindy d'r deur open staan, gordijnen open. Mijn nachtkastje leeggeplunderd, kussens op de grond. Inhoud van manlief kastje op de grond. En madammeke zat vrolijk met slaapzak nog aan en speen in d'r mond de onderste la van d'r commode leeg te halen.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

In mijn nachtkastje liggen dus al m'n sieraden, doosje met melktanden, wat cremetjes en nog meer troep. Dat lag dus allemaal los op de grond, ook het tandendoosje had ze open gekregen....

Ik kon niet echt super boos worden maar werd mega chagerijnig!! Uiteraard straf gegeven, maar ze bleef me maar aankijken van....wat wil je nou ik doe toch nix verkeerds?

Heel de middag had last van oost indische doofheid want ze negeerde m'n vragen om op te ruimen enzo. Dusssssssssssss maar weer de gang op gezet. Beloven dat ze zal luisteren en 2 tellen later alweer bananen in d'r oren.....

Pfffffffffffffff was het ZOOOOOOOOOOO zat eind van de dag. Dus maar de fiets gepakt en even naar de bieb en blokker. Toen papa opgewacht en samen naar huis gefietst. kon ik ff mn verhaal kwijt ;-)

Sorry voor de lange lap, maar het frustreerde me behoorlijk vandaag!!

Sammie (die lekker vroeg dr bed in gaat hihi)

hahahaha sorry dat ik moet lachen, Rik begint ook met dat soort streken...
Zojuist nog, ik denk wat hoor ik nou? Zit ie met slaapzak aan op de overloop door de spijlen ons af te luisteren beneden.....
Hup weer terug in bed en nu slaapt ie denk ik, maar wat kunnen ze nu gaan boeven he??

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan