Beetje jammer dat er een hoop nu met zo'n negatief gevoel dit forum verlaten!! Meiden, we hebben hier ruim een jaar lief en leed gedeeld. En ja, misschien wat naief om te denken dat alleen "het vaste clubje" leest en reageert. 't Is allemaal openbaarhe?! Ik lees zelf ook wel op wat andere forums mee (van jongegezinnen dan) en plaats her en der een goedbedoelde reactie/tip. Ben het wel eens dat het "raar" is dat we bepaalde mensen nooit hoorden en nu het hier leegloopt ineens wel. Maar goed, om nou zo in de aanval te gaan........Trek gewoon je eigen conclusie en kies voor het forum wat je het meeste aanspreekt. Da's mijn mening.
Ik blijf gezellig ook op MSN hoor, maar waarom is het daar zo T.....R.....A.......A......G????? Qua snelheid zou ik wel hier willen blijven, maar dan kan ik op mijn eigen berichten gaan lopen reageren. Kan ook niet echt de bedoeling zijn.....
Nou, de groeten allemaal!
Ik blijf gezellig ook op MSN hoor, maar waarom is het daar zo T.....R.....A.......A......G????? Qua snelheid zou ik wel hier willen blijven, maar dan kan ik op mijn eigen berichten gaan lopen reageren. Kan ook niet echt de bedoeling zijn.....
Nou, de groeten allemaal!