Wat een commotie: ik begrijp dat iedereen hier nu vertrekt.......

Beetje jammer dat er een hoop nu met zo'n negatief gevoel dit forum verlaten!! Meiden, we hebben hier ruim een jaar lief en leed gedeeld. En ja, misschien wat naief om te denken dat alleen "het vaste clubje" leest en reageert. 't Is allemaal openbaarhe?! Ik lees zelf ook wel op wat andere forums mee (van jongegezinnen dan) en plaats her en der een goedbedoelde reactie/tip. Ben het wel eens dat het "raar" is dat we bepaalde mensen nooit hoorden en nu het hier leegloopt ineens wel. Maar goed, om nou zo in de aanval te gaan........Trek gewoon je eigen conclusie en kies voor het forum wat je het meeste aanspreekt. Da's mijn mening.

Ik blijf gezellig ook op MSN hoor, maar waarom is het daar zo T.....R.....A.......A......G????? Qua snelheid zou ik wel hier willen blijven, maar dan kan ik op mijn eigen berichten gaan lopen reageren. Kan ook niet echt de bedoeling zijn.....

Nou, de groeten allemaal!

ik heb denk ik een stukje gemist
er gaan idd veel mensen weg hier, wel jammer. ik reageer ook lang niet elke dag en bekijk ook alleen de onderwerpen die mij aanspreken.. ik heb weinig tijd en daardoor reageer ik misschien ook wel te weinig, excuses hiervoor!!

ik wil hier nog wel blijven eigenlijk, maar ben er zoals ik al eerder heb gezegd niet meer zo vaak!!

hoi, patricia

Ik ben het wel met je eens hoor al die commotie.
\ik snap best dat het raar is dat er nu wel ineens mensen reageren maar ik vind het een beetje belachelijk hoe bepaalde mensen reageren. Mijn mening is gewoon dat je ook te ver kan gaan, hoe uitgesproken je mening ook is.
Je moet niet vergeten dat ook die mensen gevoel heben net   als jij en ik. Er word nu gewoon een beetje overheen gewalst. Sorry dat ik het zeg. En dan hou ik me eigen nog in. Op dit onderwerp geef ik dan ook maar niet mn volledige mening.
En ik begrijp best dat je het raar vind maar je kan je eigen ook een beetje in houden.

Dus dames asjeblieft ga hier geen ruzie over zoeken.

Rachel

Jammer jammer jammer.

Ik wil niemand persoonlijk aanvallen maar geef alleen mijn eigen redenen op waarom ik niet meer op dit forum te vinden ben...

Groetjes Willemijn

Terug
Bovenaan