wat een dag

hallo allemaal,
heb vandaag een verschrikkelijke dag, met veel tranen en voel me gewoon niet helemaal lekker vandaag.
Daarbij kreeg ik vandaag een smsje dat vrienden van ons hun 3de kindje hebben gekregen. Ik wist eigelijk al wel dat ik daar wat meer moeite mee zou hebben, want 2 weken geleden is  onze 2de ICSI behandeling misgegaan.
Het is niet, dat ik hen het niet gun, want zij hebben de laatste tijd ook genoeg meegemaakt. En of het toch een beetje jaloezie is.......bij hen gaat "alles"wel goed en waarom dan bij ons niet. Ik moet even m,n tranen laten gaan vandaag, morgen zal het wel beter gaan...............
liefs pittty

Hoi Pitty,

Op dit moment maken we allebij hetzelfde mee denk ik. Gister kreeg ik een telefoontje van mijn moeder met nieuws dat mijn tante zwanger is!!!!! Ze hebben expres gewacht met vertellend nadat ik mijn HSG had gehad./ wat trouwens echt een nachtmerrie voor mij was. mijn tante heeft altijd gezegt dat zij nooit geen kids wilden en haar hele leven had zij er ook niet op ingericht ze werken allebi fultime en wisseldiensten. en nu is zij zwanger een ongelukje. Zucht ik heb gewoon de hele nacht niet goed geslapen en voel me nu ook echt ziek. En promt krijg ik vandaag weer de vraag of ik geen kinderen heb  Dus ja ik weet heel goed wat je voelt en mee maakt en ik denk nog vele met ons.

Liefs van Mariska

Hoi lieve Pitty, ik weet hoe je je voelt, soms moet je de tranen gewoon even de loop laten gaan, het is ook niet niets wat jullie momenteel allemaal meemaken. Als je morgen weer een beetje uitgerust bent, voel je je hopelijk weer wat beter, slapen helpt bij mij altijd erg goed.

Liefs, Pleun

Lieve Pitty,

Laat je tranen lekker gaan meid... Dat lucht vast op.
We hebben allemaal wel eens van die dipdagen en dan is het fijn dat je hier even je hart kunt luchten.

hou je taai meid!

liefs, mama Peet

Hoi Pitty,

Ik herken je verhaal, bij ons is de een na de ander ook zwanger om ons heen. De ene keer kan ik het goed hebben, maar de andere keer doet het gewoon echt heel veel pijn.

Het enige wat we kunnen doen is hopen dat wij de volgende zijn!
Maar als je net zo'n rotervaring hebt gehad lukt dat even niet en vind ik dat je er ook gewoon even aan toe moet kunnen geven dat het rot is, even een gigantische baaldag kan ook wel eens even opluchten... Dan hoop ik dat je er morgen weer tegen kunt!

Onze tijd komt ook nog wel!

Sterkte! Groetjes jelka

Terug
Bovenaan