wat een dag

Vanmorgen gaat eerst de wasmachine kapot (alles onder het water) en wat een goede timing als je morgen op vakantie gaat.
Ik was dus heel lang boven bezig....en de kinderen hebben hun kans gegrepen en hebben de hele woonkamer op de kop gezet  daarna ook wel weer geholpen met opruimen.
En vrienden (althans dat dacht ik) die geld van ons geleend hebben, en steeds maar niet kwamen betalen hebben vanmorgen gebeld dat ze heel diep in de schulden zitten en voorlopig niet kunnen betalen ( nee lekker ons groeit het geld ook niet op de rug) en aan het eind van het verhaal vertelde ze ook nog even dat ze zwanger is van de tweede. Nou sorry hoor kon even niet enthousiast reageren. Geen geld te makken maar wel een tweede kind.

moet dus nog even omschakelen naar de vakantiestemming. Morgen om 18.20 vliegen we naar kreta...even aan niemand denken alleen aan onszelf.

Liefs sandra

GGGRRRRR!! Zulke dagen moet je inderdaad niet te vaak hebben! Wat heerlijk dat je morgen lekker op vakantie gaat, even lekker de boel achter je laten! Neem je wat zon voor ons mee terug?

Liefs Monique mv Marit en ??

Nou, wat je zegt, dit soort dagen moeten niet te vaak voorkomen. Ik hoop voor je dat je morgen heerlijk kunt genieten van je vakantie! Heerlijk even met je gezin (en buurman) een weekje genieten van de zon!
Nog even volhouden.....

Groetjes,
Geeske, Wieteke & Freek.

Já hoor! Dat zul je net zien! Wat een doffe ellende! Gelukkig is deze dag al half om en mogen jullie morgen op vakantie!!! Ik wil oohook! hahaha!

Veel plezier op Kreta!! (ik wil oohoook, maar dat had ik al gezeg, hahaha!)

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hi,

Getver, wat balen. Ik hoop niet dat het om veel geld ging?
Hebben jullie nu wel een nieuwe betalingsregeling afgesproken?
Al is het maar EUR 50,-?

Geniet in elk geval lekker van je vakantie!

Groetjes Charlotte

Wat je zegt, wat een dag. Zoiets gebeurt altijd als het helemaal niet uit komt (komt het überhaupt ooit uit, hahaha). En altijd link om geld te lenen aan wie dan ook. Ik zou denk ik ook een betalingsregeling treffen. Niet meer dan normaal en anders rente vragen. Dat zouden ze bij een bank ook moeten betalen. Ik zeg dit nu wel, maar ik weet natuurlijk niet hoe dierbaar deze vrienden jullie zijn! In ieder geval  succes met het vinden van een oplossing!

Maaaaarrrrrr......er staat jullie in ieder geval ook iets fantastisch te wachten. Een heerlijke vakantie. Geniet er van!

Groetjes Fonske.

maar gelukkig heb je dit forum om tegenaan te klagen

meid ga heerlijk genieten van jullie vakantie, als de buurman nu ook nog een beetje om aan te zien is, dan heb je vast een heerlijke vakantie whahahahahha

liefs Jenneke

Wat een klote dag!
Zoiets gebeurd altijd op momenten dat je het echt niet kan gebruiken!

Kan me voorstellen dat je niet zo enthousiast reageerd op het baby nieuws. Tuurlijk is het hun beslissing, maar voor jou een dubbel gevoel nu!
Hopelijk gaat hun financiele dip snel weer goed zodat jij ook je geld terug krijgt.

Ondanks alles, geniet lekker van je vakantie!!!!

Terug
Bovenaan