wat een dag.......

Ha meiden,

Het zijn al enorm drukke weken, nu ik tijdelijk fulltime werk, maar afgelopen maandag spande echt de kroon!

Helemaal van niets kwam ik maandag thuis van het werken en zie daar mijn man voor het huis aan de telefoon. Ja zegt ie, ik heb het KDV aan de lijn over Hjerre, ga jij maar even naar Elize in de auto! Auto? Elize hoort toch ook op het KDV?
Wat was nou het probleem?! Het KDV had Harrie opgebeld ( die is altijd bereikbaar) dat Elize's uitslag ( ze had een paar plekjes op haar buik) was uitgespreid naar haar rug en dus moest ze even naar de dokter. Zo gezegd zo gedaan. Het bleek dat Elize waterpokken had gehad, zonder dat wij het gezien of gemerkt hadden, daardoor is het gordelroosvirus in haar zenuwbaan gekomen.....auwww!!! Ons meisje had dus gordelroos en kreeg een cremetje tegen de pijn( nu snap ik ook waarom ze de hele zondag bij elkaar gegild had) Hebben jullie kindjes ook wel eens waterpokken gehad zonder de pokken? Nu was Harrie dus aan het bellen met het KDV. Bleek dat Hjerre die ochtend heel hard gevallen was op zijn hoofd, hij was heel bleek en ze lieten hem een uurtje slapen. Nadat hij wakker gemaakt werd, spoog hij heel de boel onder en dus waren ze bang voor een hersenschudding. Har belde de huisartsenpost, maar daar mochten we niet komen. Toen we ons ventje gingen halen, was hij zo duf en zoo dwaas dat we het echt niet vertrouwden en weer de post gebeld hadden. Uiteindelijk mochten we toch komen. Uit tests bleek niet duidelijk dat het om een hersenschudding ging, maar wel kregen we een wekadvies...jemig wat een gedoe om een kleine jongen wakker te krijgen, dat duurde wel 25 minuten. Gelukkig reageerde hij vrij helder en maken we ons iets minder zorgen. Hij is nog wel wit en klacht over pijn in zijn oog. Met Elize gaat het ook weer wat beter...maar wat een dag.....

Bovendien hebben Har en ik een beslissing genomen waar ik naar uitkijk, maar nog meer tegenop ziet.....we gaan nog een keertje proberen zwanger te worden.....als het ons mag lukken......je begrijpt wel hoe bang ik ben....

Een lang verhaal, maar fijn dat het eruitgetypt is.

Liefs Hanneke

Tjonge, zulke dagen wil je inderdaad niet te vaak mee maken. Alles in één keer, pfff.
Ik wist trouwens helemaal niet dat je ook ongemerkt waterpokken kunt hebben.
En dat wekken is inderdaad vreselijk. We hebben het van het zomer ook bij WIeteke moeten doen na een val op de gym. Maar ook niet wakker te krijgen natuurlijk.

En wat een beslissing, proberen nog een keer zwanger te worden. Een hele dappere beslissing en ik hoop voor jullie dat jullie nog een gezonde zwangerschap mogen beleven. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik veel met jullie bezig ben tijdens deze derde zwangerschap van mij. Het is voor mede een reden geweest om de 20-weken echo te doen. Ik was zo onzeker, mede door wat jullie overkomen is.
Het is jullie van harte gegund om dit ook nog een keer mee te maken.

Heel veel sterkte met alles.

Groetjes,
Geeske.

Tjonge, zulke dagen wil je inderdaad niet te vaak mee maken. Alles in één keer, pfff.
Ik wist trouwens helemaal niet dat je ook ongemerkt waterpokken kunt hebben.
En dat wekken is inderdaad vreselijk. We hebben het van het zomer ook bij WIeteke moeten doen na een val op de gym. Maar ook niet wakker te krijgen natuurlijk.

En wat een beslissing, proberen nog een keer zwanger te worden. Een hele dappere beslissing en ik hoop voor jullie dat jullie nog een gezonde zwangerschap mogen beleven. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik veel met jullie bezig ben tijdens deze derde zwangerschap van mij. Het is voor mede een reden geweest om de 20-weken echo te doen. Ik was zo onzeker, mede door wat jullie overkomen is.
Het is jullie van harte gegund om dit ook nog een keer mee te maken.

Heel veel sterkte met alles.

Groetjes,
Geeske.

soms heb je van die dagen dat alles tegelijk komt!

Maar wil je even laten weten dat ik het onwijs dapper vind om je hart te volgen!! Hier zijn nog enkele mama's op het forum die ondanks dat wat ze overkomen is toch hebben besloten nog eens (proberen) zwanger te willen worden. Inmiddels gezonde kindjes hebben en hun onzekerheid/spanningen destijds hebben getrotseert. Ik heb daar enorm veel respect voor!

Het leven is zo onvoorspelbaar als wat, treur gerust om dingen die je verdriet doen, maar vergeet vooral niet te genieten van al het moois wat het je tot nu te heeft gebracht en nog gaat geven ;-)

Ik wens je het allerbeste!!

Veel liefs,
Esmé mv Kay en Gwen

Hoi lieve Hanneke

Wat een dapper en moedig besluit en ook: wat fijn dat nóg een kindje zo verschrikkelijk welkom is bij jullie!

Iedereen verder weer een beetje opgeknapt?

Liefs
Susan

Jeetje, dat was een veelbewogen dagje! Hopelijk hebben de kindjes nergens meer last van.

Wat een belangrijke beslissing met een dubbel gevoel. Knap dat jullie er voor willen gaan!

Wat een dag en wat een spannende laatste alinea.
Veel sterkte met de kindjes en veel geluk voor de toekomst!

Liefs

ps ben je nog aan Diego spulletjes gekomen voor Sinterklaas?

Oh meid, wat een dag. Hopelijk zijn ze snel weer de oude. Had dat nog nooit gehoord van die waterpokken! Klinkt errug pijnelijk.

En wat een leuke, fijne, spannende en enge beslissing hebben jullie genomen!

Sterkte en succes!

Tessie

Terug
Bovenaan