wat een ...dag

A

Anoniem

Guest
pff wat heb ik een piep dag zeg...
Hele dag al moe, hoofdpijn, huilen enz..
Kan het vandaag allemaal even niet meer aan...
Vanmorgen huisarts bellen, is de rest van de week afwezig dus kan pas maandag weer bellen...
Hele ochtend koud gehad...en dus met dekentje op de bank gelegen...uiteindelijk toch maar een lekkere warme douche genomen...hielp niet...
Ben echt de hele dag al aan het huilen...

Zou nog een afspraak maken met een vriendin om deze week langs te komen, maar kan het even niet opbrengen....
Ze was gelukkig heel begripvol en vind het ook heel erg dat het mij na een jaar nog niet gelukt is om zwanger te worden, en zij tijdens een vakantie vorig jaar per ongeluk zwanger is geworden. Ze zei letterlijk het is zo oneerlijk, jij wilt zo graag en lukt niet en ik wou niet en werd het wel...
Ik ga nu in januari een nieuwe afspraak met haar maken om langs te komen...en hopelijk weet ik dan wat meer...

Baal er gewoon zo van dat het niet lukt. Denk dat ik me daarom ook totaal niet lekker voel...
Als ik een reclame op tv zie met baby;s begin ik al te huilen..en nu tijdens gtst wordt er niet beter op...
Hoop dat ik snel bij de huisarts terecht kan en wordt doorgestuurd...

Overigens zijn mijn vruchtbare dagen tijdens de kerst en heb ik mijn ei tweede kerstdag...
Dus dat wordt tijdens de feestdagen flink klussen...

Voor de meiden op het wachtbankje, ik duim voor een mooi kerstkadootje voor jullie...

liefs

Hai lieverd,

Ik begrijp je echt zoooo goed! Ik vind het soms ook zoooo oneerlijk, zeker als er dan dames zijn in je nabije omgeving die dus eigenlijk niet zwanger willen worden maar toch een kindje krijgen en wij die zo graag een baby-tje willen en er gevoelsmatig al zo lang op moeten en in het 'ergste' geval ook nog medische hulp nodig hebben (zoals wij/ik) maar echt hoor, blijf erin geloven en hoe moeilijk het soms ook is, wij komen ook aan de beurt!! Daar blijf ik me ook maar heilig aan vast houden anders wordt ik helemaal gestoord......

Even een off-day en een hoop traantjes en dan weer alle moed bij elkaar rapen en weer verder. Ik hoop dat jullie de mm bespaard blijft en dat je tijdens de kerstdagen in verwachting mag raken van jullie eigen wonder..... Ik heb ook vanaf a.s zondag weer mijn vruchtbare dagen tot ongeveer rond of net na kerst dus wel lopen redelijk gelijk op volgens mij..... Wij gaan ook weer aan de klus (niet dat het bij ons waarschijnlijk wat uit maakt) maar toch.....Ik blijf er ook in geloven!!

Een vituele knuffel van mij! Hou je sterk meid!

Liefs Lynn.

Het leven is inderdaad erg oneerlijk! Een dag als vandaag moet er ook tussen zitten, hoor!
Ik snap echt helemaal waar je het over hebt. Heb zelf ook van die dagen gehad...helaas.

Vanavond lekker op tijd je bed in, misschien dat je je morgen wel weer wat beter voelt.

Kop op meid, in mei 2012 2 dikke buiken in Ahoy!

Ook van mij een dikke knuffel om je wat op te vrolijken.

Liefs Daisy

Lieve Cloewja,

Ik weet ook precies hoe je je voelt. Met mijn kindje was ik 18 maanden bezig voordat ik zwanger werd. De eerste 6 maanden proberen gingen wel prima, de volgende 6 waren zwaarder en de laatste 6 maanden was ik een wrak.
Wat jij zegt: huilen, twijfelen of het ooit nog gaat lukken enz. En mijn sociale leven leed er ook wel eens onder omdat ik niet kon opbrengen om vrolijk te doen, en me rot voelde. Daar kun je letterlijk ziek van worden.

Ik ben na 18 maanden zwanger geraakt, zonder hulp, behalve wat controles en een HSG-onderzoek. Wel naar een orthomoleculair arts geweest en naar een shiatshu-masseuse, maar wat het uiteindelijk geweest is??? Maar het kan dus zomaar wel ineens.

Hoewel het moeilijk is, raad ik je aan om je sociale leven er niet teveel onder te laten lijden. Een beetje afleiding kan geen kwaad en kan je net een oppepper geven. En meiden zoals jij/zij kunnen wel een oppepper gebruiken!

Heel veel sterkte meis.
Wenser

Echt .... en zo oneerlijk! Snap dat je er doorheen zit en dat mag best! Fijn dat je er met je vriendin over kunt praten en ze begrip heeft voor de situatie.

Volgende week gelijk je ha bellen...... Waarom zijn die toch altijd afwezig als je ze nodig hebt. Wie weet is de doorverwijzing niet nodig en met kerst heb je in ieder geval iets te doen ;-)

Lieve Cloewja,

Ik hoop dat je je vandaag weer beter voelt dan gisteren, maar wat de andere meiden ook zeggen, het hoort er helaas bij zo'n dag. Ik ken het zelf niet maar kan het me wel voorstellen!
Kom op meid, schouders eronder en raap jezelf bij elkaar! We gaan gewoon allemaal voor elkaar duimen op een heel vruchtbaar 2012!!!!

Liefs

Heey...

gaat nu iets beter...
Mede dankzij jullie lieve berichtjes

Gisteravond nog ff alles eruit kunnen gooien tegen een vriend van mij, jongen is 16 maar zijn zus heeft heel veel moeite moeten doen om zwanger te worden, dus hij heet het ook van vrij dichtbij meegemaakt....
Kreeg van hem gelukkig geen goedbedoelde adviezen, hij luisterde alleen maar.Zo lief...
Wat ben ik toch blij met hem en die vriendin van mij. Ze geven allebei geen goed bedoelde adviezen maar luisteren alleen maar... dat is echt zo fijn.

Helaas vanmorgen gebeld door uwv dat ik maar tot eind deze maand uitkering krijg...daar maandag even weer achteraan bellen want volgens mij klopt dat niet...Weet tijdje zitten huilen maar gaat nu wel weer redelijk...
Zit lekker met mijn wijntje achter de pc, tv erbij aan en na narnia lekker op bed, morgen vroeg naar leer toe en s'avonds uiteten...
MIjn vriend draait constant nachtdiensten en is alleen de zaterdag vrij. Dus hoop dat klusssen een beetje gaat lukken aankomende week. En anders moet ik me maar om half 7 s óchtends wakker maken hahaha

Terug
Bovenaan