Wat een dagen kun je hebben zeg..................

A

Anoniem

Guest
Ik heb vandaag wel zo'n verschrikkelijke baaldag!! Alles zit tegen, heb geen zin om te lachen, ben moe en mijn vent heb ik ook de hele dag al niet gezien.

Dit is echt zo'n dag om in je bed te blijven en niet onder de dekens vandaan te komen...
Maar goed aangezien er een klein hummeltje in mijn buik zit en best zwaar word is zo'n hele dag bed ook niet prettig...

AAARRRGGGHHH  gelukkig mag ik ook al gaan aftellen met mijn bijna 33 wk zwanger!

Kan gewoon niet meer wachten eigenlijk........Ben nu echt zo nieuwsgierig naar hoe ons manneke eruit ziet....Ik denk dat ie op zijn papa lijkt kwa uiterlijk!

Ach nog effe

Sorry meiden, moest effe klagen.....ga maar even een dutje doen denk ik..of mezelf even verwennen met een ijsje...ow ik kan natuurlijk ook nog even (proberen!!!!!) mijn teennageltjes te lakken, ja je wilt er toch enigzins charmant bij liggen straks toch!

Hoe gaat ie evrder bij julli? Hebben jullie ook weleens van die verschrikkelijke baaldagen?

XX Saskia  

hoi sas!
Ja ik ken het! Ik had afgelopen vrijdag zo ´n baaldag. Dan wil ik ook helemaal niks, en huil ik om niks. In bed blijven liggen is ook niet fijn want das inderdaad ook zwaar.

Wat leuk dat je denkt dat jullie zoontje op je man lijkt! Ik heb vorige week gedroomd dat ons zoontje op mijn vriend lijkt, echt de details ook met sproetjes en al haha.

Lukt dat nog met je teennagels lakken?
Ik heb net een blender gekocht en ben het hele weekend al milkshakes aan het maken en smoothies, lekker hoor. Probeer ook een beetje bezig te blijven als ik alleen thuis ben.

Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt. (bij mij is het de volgende dag weer over)
En dat je gauw je man weer ziet!
liefs diana

Hoi Diana,

Bedankt voor je lieve berichtje...
Heb net even een dutje gedaan!! En dat helpt ook al.
Idd voel me ook heel het weekend al schuldig omdat ik VERSCHRIKKELIJK aan het snoepen ben haha....Maarja we zijn zwanger dus mogen wel wat!

Ja met de teennagels lukt het nog, je moet niet vragen hoe, maar het gaat enigzins!

X Saskia

Inderdaad die middag dutjes zijn heerlijk!!
Haha goed dat het gelukt is met je nagels! Ben benieuwd of ik het straks ook nog ook kan (ben nu 25 weken)
En voel je maar niet schuldig hoor, straks na de bevalling hebben we geen tijd meer om te snoepen
liefs diana

Hoi Saskia,

ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik heb ook regelmatig van die dagen. Vooral het warme weer deed meer kwaad dan goed. Ik kon niet veel en wilde van alles. Dat is voor mijn mannen niet echt gezellig. Meestal huil ik dan even flink uit bij mijn man. Die vind het dan zo sneu voor mij dat hij kilo's chocolade aansleept. Meestal gaat het de volgende dag weer beter.

Ik hoop dat jij morgen weer stralend je bed uit komt.

Groetjes van Marloes

Tja, ik heb ze ook die dagen!
Ben nu 28 weken zwanger, met 13 weken was het al zichtbaar maar heb  al vanaf 20 weken erg dikke buik, en hij groeit maar door he (gelukkig). Het is ook mijn tweede, heb al een mannetje van 2,5 jaar rond lopen. Dat is ook niet altijd gemakkelijk, hij is erg koppig en gauw driftig. Echt een karaktertje hoor!
Jullie kunnen lekker genieten van de rust (als je nog niet eentje hebt rondlopen), en doe dat ook! Als ik straks met verlof ben gaat mijn zoontje ook gewoon de drie dagen dat hij naar het KDV gaat. Dus dan is het ook wat prettiger.
Maar, het kan soms inderdaad allemaal tegen zitten, dan heb ik ook zo ruzie met mijn man....echt niet leuk. Nou ja, gaat ook weer over!
Veel succes he meiden!

hoi,
Ben nu 31 weken zwanger en waar ik echt van baal is dat ik nog wel zo ´n vier á vijf weken moet werken. Op mijn werk moeten een aantal blaartrekkende juridische klussen worden afgerond en eerlijk gezegd heb ik helemaal geen interesse daarin momenteel. Ook reis ik met de trein naar mijn werk, en in de spits vind ik dat behoorlijk vermoeiend. Eigenlijk wil ik gewoon lekker thuis zijn en me bezighouden met het opknappen van het babykamertje en mijn toekomstige gezinnetje. Mutserig hé, maar ja zullen de hormonen wel zijn.

Hoi Tania
Je hebt het recht om met 34 weken te stoppen. Je werkgever kan jou niet verplichten om zolang door te gaan!
En, bij mij kwam mijn zoontje met 37 weken al! Ik was blij dat ik 6 weken van de voren gestopt was. Ik was dus amper 3 weken thuis, dat was best snel hoor! Je moet wel uitgerust zijn voor de bevalling.
Succes!

Terug
Bovenaan