wat een dametje...................

Ik stond gisteren drinken in te schenken voor Tess en ik smeerde een beetje. Hoor ik ineens achter me "mama je doet soppen, het is eschrikelijk (verschrikkelijk)" met daarna nog even : dat heb je zelf gedaan"

Ook een favoriet van dit  moment is "oh was een perongelukje"

Wat een leuke leeftijd hebben ze toch
Liefs sandra

Hahaha...ik neem aan dat "smeren" hetzelfde als knoeien is, wat wijs zijn die uitspraken toch.
Linde favoriet op dit moment is "niks" als ze het even niet weer of gewoon geen zin heeft om erover na te denken is alles "niks".
Dit is inderdaad een geweldige leeftijd!!! Beetje minder vind ik de enorme lol over de woorden poep en plas, maar de meiden vinden het helemaal geweldig.
En Linde is de aanstichter hiervan, wat een lol.

groetjes Daniëlle.

smeren is inderdaad knoeien.

Pies en poep is hier ook nog steeds favoriet...Tess maakt het nog iets erger want die staat elke morgen bij de wc te zingen "ik heb een piemel" om dan daarna nog eens goed te kijken en zeggen " o nee die heb ikke nie"

Finn zegt regelmatig als ik 'm iets vraag te doen: "neeeee, is nergens voor nodig". Haha.
Of hij zegt (ook tegen de juf van het KDV) "is goed meisje". Heerlijk, dat bijdehandte.

Liefs,

Tessie

Haahahahahaha heerlijk die prietpraat!

Hjerre zegt tegenwoordig: ' nou, dat dacht ik niet'.....Wanneer ik vraag of hij wilt slapen of zoiets.
Ook zijn ' pino' ( piemel) is razend populair! Hij is er apetrots op dat hij een pino heeft en papa, en Elize niet.
Sorrie ik kan het dan niet laten om aan die grote blauwe vogel te denken...

Groetjes Hanneke

Siebe heeft voor een handje om steeds te zeggen als ik iets tegen Merijn zeg: "Dat klopt ja!!  Het komt er zo grappig uit, dat ik vaak moet lachen en tja, dat voert hem wel om het steeds weer te doen!

Groetjes Fonske

Terug
Bovenaan