wat een deprie

A

Anoniem

Guest
LIEVE MEIDEN, ER ZIT IEMAND OP DIT FORUM DIE STEEDS ANONIEM ANTWOORDEN GEEFT OP VRAGEN VAN JULLIE.DEZE PERSOON GEEFT ECHT RARE ANTWOORDEN, EN ZELFS BELEDIGEND!HEBBEN JULLIE DAT GEMERKT??NIET LEUK HOOR! EN JAMMER VAN DIT FORUM!GEWOON NEGEREN EN HOPEN DAT ZE HAAR HUMEUR ANDERS GAAT AFREAGEREN OF TENMINSTE HAAR MAIL ADRES ERONDER ZET OF HAAR NAAM ALS ZE DURFT HAHAHAHA!
BEN BENIEUWD WAT IK VOOR REACTIE KRIJG

Hallo allemaal,
Ik weet nog niet zo goed hoe het hier allemaal werkt, maar ik heb een vraag. Ik heb een zwangerschapstest gedaan en na een minuut zie ik een vaag streepje. Na een minuut of 10 is het duidelijker te zien. Ik ben er nog niet van overtuigd dat ik zwanger ben. Wat denken jullie?

Sasja,
Je hebt gelijk, maar we moeten er niet op reageren! Dit is wat de anoniem wil.....

Noortje,
Als je een berichtje wil plaatsen moet je dit onderaan de pagina doen. Niet bij reageren....
Enne...., streepje is streepje!! gefeliciteerd!!!

Lisa

Bedankt voor je reactie.
Ik heb ook wel verschijnselen. Alsof ik ongesteld moet worden, zere tepels, dus het zal toch wel zo zijn. GAAAF!

Jammer dat dit inderdaad zo is, het is mij ook al opgevallen. Dit moet gewoon express zijn, want als je iemand perongeluk verkeerd beoordeeld of beledigd, laat je het vanzelf wel weten als je daar achter komt.
Toevallig had ik dat zelf laatst met Malika, voelde me erg schuldig tegenover haar, maar dat heb ik dan ook nog duidelijk laten weten.
Maar juist omdat veel grapjassen 'nepberichtjes' plaatsen weet je ook niet altijd meer wat wel of niet echt is. Helaas was Malika hier in mijn geval de dupe van.

Zelf vind ik het ook prettig om anoniem te blijven, maar iemand met zulke antwoorden verpest het wel voor de andere 'anoniemen'. Want zo maken ze het er wel naar dat niemand meer reageert op een vraag of antwoord van een 'anoniem'.

Groetjes.

Ik ben nu 11 weken zwanger en heb een paar dagen geleden gehoord dat ik geen anti-stoffen heb tegen rode hond. Nu kom ik niet veel in aanraking met jonge kinderen, kinderdagverblijven etc, maar toch ben ik bang om besmet te raken, wat ernstige schade aan de vrucht kan veroorzaken.

Rode hond komt gelukkig niet veel meer voor, maar ik vraag me af of kinderen en/of volwassenen die anti-stoffen hebben tegen rode hond het virus wel kunnen overdragen op anderen? Of is het virus door de anti-stoffen niet overdraagbaar?

Weet iemand hier meer over?

Groetjes

Jeetje zeg, wat kunnen jullie je opwinden over zoiets zeg! Reageer er niet op en lees het gewoon niet als het je stoort.
Persoonlijk vind ik het wel lachen, wordt het hier wat spannender!
Groetjes Miek

hoi Miek,

Aan de ene kant ben ik het wel met je eens, maar aan de andere kant krijg je daardoor wel misverstanden zoals ik heb gehad.
Ik nam haar vraag niet serieus en gaf dus ook een bot antwoord, omdat ik dacht: haha ik zal er niet in trappen in die vraag van de grapjas.
'Oeps".....het bleek dat keer wel een serieuze vraag te zijn van iemand die zich gekwetst voelde. Ja, toch lullig voor haar, want dat was de bedoeling niet.

Terug
Bovenaan