Wat een deugniet!!! eens moet de 1e keer zijn hahaha

Hoi dames....
Even iets delen....ik lig er nog dubbel van.

Ik heb dus al een dochterje(1e) en nu met een jongetje  hadden  mensen me al gewaarschuwd, maar heb ook  oppaskindejs (jongens) en daarbij is me dit nog nooit gebeurd.

Maar toenet tijdens de luier verschonen  op de bank was ik even niet snel genoeg en plaste mijn deugnietje me onder en de bank ook natuurlijk. echt grappig.....
ik lachte laatst mijn partner nog uit omdat het hem gebeurde maar nu ben ik ook de  
pineut!

hihihihi ik ook met mijn grote mond....dit gebeurt me niet hahahaha  
groetjes Nessie mv Alissa en Jari  

Boefje!

TIP!
billendoekje op zijn piemeltje! en de kans is het grootst als zijn piemeltje rechtop staat
(vertelde de cb arts, jaja maarten heef de cb arts onder gepiest... haha)
groetjes Pauline

die tip ga ik toch maar eens toepassen ja....hahahaha

hij kijkt me nu nog steeds aan en lacht...
volgens mij lacht hij me uit, wat een stoutertje.
'Nessie

Hoi,

Wat een dondersteen! Helaas gebeurt het bij mij ook wel eens en ik heb een meisje! Ze wacht gewoon tot de luier af is en gaat dan plassen! Gelukkig zit ik dan niet onder, wel haar kleren enzo... maar goed ik probeer het te voorkomen en snel de luier te wisselen...

Groetjes Nands

Hahaha ja dat doekje...
Ik doe het ook meestal, maar heb helaas wel gemerkt dat het niet
altijd werkt...
Inderdaad kan ik wel merken wanneer hij het doet, want dan is zijn
wurmpje (haha) wat meer omhoog.
Succes! Enne....wij hebben het dus ook hoor

Knuf Annet

ha ha ha, mijn kleine deed dat van het weekend ook bij me! Mijn vers-gewassen broek onder en mijn sokken, ha ha ha.
En daarna keek mijn kleintje mij aan met een blik van "ik ben echt heel grappig vandaag" ha ha ha

liefs
di silva

Al die mannetjes toch......
Toen wij met Yari uit het ziekenhuis kwamen ging mijn man hem een schone luier aandoen, mijn dochtertje stond erbij te kijken en de luier ging los en tja jullie raden het al................ Alles nat, kleren, aankleedkussen mijn man ook nog, dus jullie snappen wel, hier is een aantal dagen flink om gelachen.

Die van dat billendoekje erop werkt hier super.

Groetjes Marina

hahaha zo heeft ons zoontje (nu bijna) als baby mn man een keer ondergepiest haha,hij deed de luier af,en zo kwam er een hele straal uit recht in zn gezicht,geweldig gewoon!!!haha ik wou dat ik toen de video camera had zeg!,maar zoiets vergeet je niet meer

Terug
Bovenaan