wat een dip

hallo lieve dames,

nog eens een berichtje van mij, ik heb wel eens iets laten horen van mij, ben vanaf juni 2003 bezig voor de 2e. de tijd begint nu te dringen, ik word bijna 36. mijn man vindt dat we een tijdsduur af moeten spreken, en daarna geven we het op. wat vinden jullie daarvan, ik heb gezegd dat ik nog een jaar wil proberen, en misschien nog eens naar de gyn. balen ik dacht namelijk dat het deze maand echt raak was, voelde me anders. maar sinds 2 dagen ongi. eerst was het onregelmatig, nu ik verhuisd ben om de drie weken!
ik wens jullie alle succes van de wereld

veel liefs

Hoi Francis,
Zijn jullie al eens bij de gyn geweest? Voor een gesprek? Ik ben wel heel erg blij dat we dat wel gedaan hebben. Mijn man ook... Want ondanks dat alles perfect in orde is, raken we niet zwanger. Nu komen we in aanmerking voor IUI.
Ik kan me wel voorstellen dat je man een tijdsduur/limiet wil afspreken, het is natuurlijk ook wel een teleurstelling iedere keer... Het lijkt wel of je hele leventje alleen daarom draait. (je wilt het natuurlijk ook ontzettend graag) Ik zou denk ik toch proberen of je man niet eens mee wil naar de gyn.
Heel veel succes en ik hoop voor je dat het gauw mag lukken!
Veel liefs,
Di

hoi Di,

bedankt voor je lieve reactie. ik was vorig jaar bij de gyn
deze gaf me Clomid, ik werd hier een beetje niet goed van, je weet precies wanneer je eisprong is, en dan klus je of je leven ervan af hangt, en dan is de teleurstelling wel groter!!!
dus daarom heb ik deze behandeling effe stopgezet, vindt je dit een domme beslissing??

veel liefs,
Francis

hoi Francis,

Nee natuurlijk vind ik dit geen domme beslissing, vooral niet als je last hebt van bijwerkingen van die hormonen. En ik kan me ook goed voorstellen hoe zwaar het is iedere maand om weer teleurgesteld te worden en weer ongesteld te worden, ik bedoel, je lichaam kan je zo voor de gek houden.
Misschien toch nog eens naar de gyn? Je weet het nooit, de ontwikkeling op medisch gebied gaat zo snel.... Misschien is er nog een andere oplossing, of een middeltje waar je geen last van hebt....

Natuurlijk zou het het mooiste zijn als we allemaal "gewoon" op een natuurlijke wijze zwanger zouden raken, maar helaas is dat niet voor iedereen weggelegd (ook wij zitten in de medische mallemolen)

Ik wens je heel veel sterkte Ik kan me goed voorstellen dat, ondanks (of misschien wel omdat je al een kindje hebt) de kinderwens voor een 2e kindje ook heel groot kan zijn. (ik zie dat ook in onze familiekring van dichtbij)

Veel liefs,
Di

Terug
Bovenaan