Wat een domper!!

Hoi meiden,

Het zou ook te mooi zijn geweest! Ik heb 2x getest (1 CB gisteravond en vanmorgen nog met een Romed test). Zelfs in de verste verte is er geen 2e streep te zien..

Ik baal er wel een beetje van natuurlijk omdat ik nou weer die onzerheid tegemoet ga qua cyclus. Het vooruitzicht van weer een cyclus te hebben van 9 weken is alles behalve leuk maar goed, wat doe je eraan? Ik probeer alles maar van de positieve kant te zien.

Woensdag mag ik naar de gyn (balen als ik dan net ongi ben!!!)en hopelijk kan hij even een onderzoekje doen of alles ok is. Verder ga ik maandag maar een grote pot teunisbloemolie inslaan, mijn maansteentje blijft omhangen en ik probeer maar weer vrolijk verder te gaan. What else can I do?!

Jeetje, ik baal echt even. Ik moet het even laten bezinken.

Bedankt voor jullie medeleven en jullie geduim!!!!!!!!!

Dikke kus F.

Lieve F.,
wat vreselijk balen voor je! Maar goed, ongesteld ben je dus ook nog niet.... dus is er niet nog een klein beetje hoop?? Ik gun het je zo!
Ik ben net 2 weekjes met vakantie geweest en dat was heerlijk. De tijd vloog natuurlijk voorbij en dat vond ik prima. Heb morgen nl mijn echo (vervroegd, 8 weken). Vind het heel spannend. Maar goed, kan heel goed begrijpen dat je niet op deze verhalen zit te wachten. Ik vertel morgen over mijn echo op het mei-forum, dus kun je het evt. lezen..
Nou meis, ik blijf heel hard voor je duimen!!!!!
Liefs S

Lieve S,

Ik vind het helemaal niet vervelend om je positieve verhalen te horen. Absoluut niet zelfs! Heeeeel veel succes morgen. Ik duim voor je en zal je verhaal zeker even komen lezen op het mei-forum!

Groetjes F.

Lieve F.

Wat een teleurstelling! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je nu ellendig voelt. Ik leef en voel met je mee. Toen ik die testen had gedaan, probeer je in alle mogelijke standjes (tegen het licht enz. enz.) om te kijken of er toch niet toevallig een heel vaag streepje staat. Balen, dat je dan met de beste wil van de wereld niks kunt ontdekken he? Ik heb nu de digitale Clear Blue testen besteld, dan hoef ik dat niet meer te doen, dan is het in 1 keer duidelijk.

Maar zolang er nog geen ongi is, is er hoop, toch? Gelukkig dat je woensdag naar de gyn kunt. Gooi al je vragen voor zn voeten en ga niet eerder weg voordat je alles weet hoor! Gaat je man mee? Hoe laat moet je er zijn?

Ik wil je zo graag troosten maar ik vind het best wel moeilijk. Weet in ieder geval dat ik en ook andere forumbezoekers erg met je meeleven!! En echt het komt goed!! ook al zie je dat nu niet in. Er komt echt wel een tijd dat je deze ellendige periode doet vergeten!!

Liefs Cath

Hoi lieve F.,
He gatver!!!! Weer niet gelukt en wat ontzettend vervelend dat je zo lang op dat eitje moet wachten he?
Best moeilijk om te lezen dat jij je nu net zovoelt als ik zo'n twee weken geleden. Ik bedoel, ik weet zooo goed hoe je je voelt, dat ik het zelf ook weer even voel. Die teleurstelling, misschien ook wel een beetje angst. Maar blijf volhouden meid. Na al dat oefenen moet er straks toch wel een heeeel mooi mensje op deze wereld bijkomen!

Liefs Mira

P.S. Veel succes woensdag. Die dag komt nu wel op het goed moment he?

Hoi F,

Hier ook van mij het medeleven. echt balen zeg! Ik hoop dat er snel een tweede streepje zal verschijnen! Ook wil ik je heel veel succes wensen woensdag, we zullen aan je denken.

Liefs pO

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik voel me op het moment echt een beetje down. Misschien komt dat ook wel omdat mijn ongi eraan komt??
Manlief is aan het werk (die heb ik vandaag een half uur gezien) en ik voel me vandaag gewoon een beetje alleen. Normaal gesproken ben ik het type dat alles positief bekijkt maar vandaag lukt dat me even niet. Al die onzekerheid ook die het zwanger willen worden met zich meebrengt!! Bah, ik baal echt even. Als ik nou gewoon mijn oude cyclus had dan had ik ook gebaald maar nu baal ik nog veel meer omdat het vooruitzicht dat ik weer 9 weken moet wachten echt niet leuk is! Ik voel me even een mislukking!
Ik weet het, het klinkt heel dramatisch maar ik voel me op dit moment echt niet top. Ik denk dat ik zo maar even in bad ga en lekker naar bed ga. Morgen weer vroeg op (dankzij de staking in het OV in Amsterdam moet ik lopend vanaf het CS... fijn!!).

Cath, ik ga inderdaad de gyn van alles vragen. Ik ga dinsdagavond even alle vragen opschrijven zodat ik niets kan vergeten woensdag. Mijn man gaat niet mee. Ik ben het type dat dit soort dingen liever alleen doet normaal gesproken... al moet ik zeggen dat ik dat vandaag anders voel. Misschien dat ik Robin alsnog vraag om mee te gaan maar ik denk niet dat hij zomaar mee wil gaan. Mijn moeder past woensdag's op mijn nichtje, mijn zus werkt en mijn beste vriendin had het wel aangeboden maar ik heb haar gezegd dat het niet hoefde. Zij is helemaal niet met kinderen bezig dus ik denk toch niet dat ik mijn "ei" (past goed in deze context" goed bij haar kwijt kan.

Ach, ik zie wel. Bedankt voor jullie lieve woorden. Misschien ben ik dinsdagavond pas weer online omdat ik morgenavond ga sporten.

X F.

Hoi F

Ik wens je veel sterkte toe.
En je mag best verdrietig zijn het is niet leuk als de test nagatief is.
En als je ongi bent bij de gyn dat zijn hun gewend en op zich kunnen ze dan je cyclus wel goed in kaart brengen.Bij een vriendin van mij hebben ze dat toen ook gedaan ze heeft toen maar een paar maandjes bij het ziekenhuis hoeven lopen en toen was ze zwanger.
Ik zal duimen voor je.

IK heb voor mijn rug diclofinac hier is weinig over bekend in combinatie met zwanger schap en daarom is het mij afgeraden balen dus.

Veel sterkte meid
Liefs
Carolien

Terug
Bovenaan