Wat een drama....!!!

Nou ik heb het geprobeerd hoor, nutrix door de fles.....wat een drama. Waarschijnlijk niet de goeie speen of ik snap de 123 speen gewoon niet. Madame krijsen, god wat kan dat kind boos worden zeg. Dus de fles maar omgekiept en gauw een nieuwe gemaakt. Maar ze was te boos om te drinken en heeft meer als de helft laten staan.. Nu dus maar gillend op bed gelegd en zelf zit ik nu zwetend en jankend achter de pc. Voorlopig maar weer gewone flesvoeding hoor!!! Wij zijn er samen nog niet klaar voor.
Ze is nu eindelijk stil.....
Groetjes Monique

hallo

Sorry... is nutrix rijstebloem??? Ik heb een ander merk, vandaar... Wij krijgen rijstebloem ook niet door een speen. heel vervelend, zeker als honger de klok slaat. Wij geven het als pap met een lepel. Wel wat verdikt met jbpm.

Aaaaaaaaaah eindelijk iemand die mij waarscheinlijk nu ook begrijpt hihihi... Ik heb een drifkikker in huis en als ik niet snel de borst ontbloot hebt dan hoeft hij niet meer! Nadat hij dan uitgeraast is wil hij wel weer drinken (hij heeft tenslotte nog steeds honger). Ook van de ene naar de andere borst moet ik opschieten....

Ik ben nu bezig met flesvoeding (nu Friso HA)   en geen borstvoeding dan... Nou mannetje heeft een uur lang gehuilt alsof hij gemarteld werdt..... Niks gedronken uit flesje dus! Hij wilde de borst en niks anders... Nou na een uur kan ik er niet meer tegen en gaf maar toe.... Hij was zo beledigd dat hij eerst mijn borst sloeg en weigerde ook die ff te drinken... maar al gauw gaf hij toe want 5,5 uur zonder drinken ja dat kan niet hoor!

Dit gaat al zo van zijn geboorte en lijkt alleen erger te worden.... Nu ook bij fruithapje (alleen diegene die hij erg lekker vind) moet ik lepel na lepel snel in mondje stoppen anders is het alweer gillen....

Ik weet wat je juist heb meegemaakt en ik hoop voor je dat het eenmalig is want elke dag is erg vermoeiend!

grt suuz mv joshua 8-2-07

Ja nutrix is rijstebloem. Misschien dat ik als ik morgen weer een beetje bekomen ben, het maar ga proberen met een lepeltje. Dit niet meer hoor....ik zit nu nog bij te komen

Nou Suuz ik begrijp je hoor, mijn god wat kan mijn kind gillen zeg !!! Ze doet het gelukkig maar af en toe maar dat is genoeg om mij helemaal gek te maken en papa ook.

Ja erg he? Ik loop meestal weg dan want ik heb gemerkt dat hij dan eerder ophoud, eerst een tikkeltje harder maar goed mam reageert er niet op dus waarom nog gillen....

klein advies:

Geen pap met een lepel oefenen als ze honger heeft! Het duurt waarschijnlijk even voor ze in de gaten heeft dat dit ook eten krijgen is. De een heeft het sneller door dan de ander. Misschien gaat er ook niet veel in.
Ik zette in het begin een flesje klaar, alleen nog mengen als het nodig was. Dat als het niet ging, er snel een alternatief was. En als Loek met honger wakker wordt, geef ik hem eerst 60ml in een fles en dan ga ik over op de pap. Dan is de ergste honger over.

En de pap dikker maken, geeft minder knoeien. Niet dat knoeien erg is, maar als het dikker is, kon Loek het beter in zijn mond houden. Ik doe in 150 ml water 6 eetlepels (afgestreken) rijstebloem, 5 lepels friso en 3-4 afgestreken lepeltjes jbpm. De ene x valt hij dikker uit dan de andere x,heel vreemd. Het hoeft ook geen cement te zijn!

succes!

Terug
Bovenaan