jammer dat er niet zoveel geschreven wordt hier.... nu is de goep ook nog niet zo groot... hopelijk worden het er snel meer!
het is geen verwijd hoor!! bekijk het aub niet zo... ik vind het gewoon jammer
hoe gaat het verder met de meiden hier...
ik ga me steeds beter voelen. geen buikpijn meer en ook steeds minder misselijk. het is weer als vanouds...
nog een weekje... en dan een echo...
heb vandaag staan liegen tegenover mijn moeder.... zij weet dat we bezig zijn met nr 3 en dat het niet wil lukken. nu vroeg ze me er vanmorgen naar... en heb haar gezegt dat ik vrijdag voor een echo moet om te kijken of ik wel een eisprong heb.... erg he. maar wilde toch nog even wachten met vertellen en anders iig in overleg met mijn man.....
meiden hoop snel wat van jullie te horen
kus famke
het is geen verwijd hoor!! bekijk het aub niet zo... ik vind het gewoon jammer
hoe gaat het verder met de meiden hier...
ik ga me steeds beter voelen. geen buikpijn meer en ook steeds minder misselijk. het is weer als vanouds...
nog een weekje... en dan een echo...
heb vandaag staan liegen tegenover mijn moeder.... zij weet dat we bezig zijn met nr 3 en dat het niet wil lukken. nu vroeg ze me er vanmorgen naar... en heb haar gezegt dat ik vrijdag voor een echo moet om te kijken of ik wel een eisprong heb.... erg he. maar wilde toch nog even wachten met vertellen en anders iig in overleg met mijn man.....
meiden hoop snel wat van jullie te horen
kus famke