wat een drukte hier :(

jammer dat er niet zoveel geschreven wordt hier.... nu is de goep ook nog niet zo groot... hopelijk worden het er snel meer!
het is geen verwijd hoor!! bekijk het aub niet zo... ik vind het gewoon jammer ;)

hoe gaat het verder met de meiden hier...
ik ga me steeds beter voelen. geen buikpijn meer en ook steeds minder misselijk. het is weer als vanouds...;)
nog een weekje... en dan een echo...
heb vandaag staan liegen tegenover mijn moeder.... zij weet dat we bezig zijn met nr 3 en dat het niet wil lukken. nu vroeg ze me er vanmorgen naar... en heb haar gezegt dat ik vrijdag voor een echo moet om te kijken of ik wel een eisprong heb.... :eek: erg he. maar wilde toch nog even wachten met vertellen en anders iig in overleg met mijn man.....
meiden hoop snel wat van jullie te horen
kus famke

Hey Famke,

ik dacht dus hetzelfde.
Erg jammer dat er zo weinig wordt geschreven. Ik krijg dan de neiging om ergens anders naar een forum te gaan zoeken...

Ik voel me wel wat beter maar ben echt super moe!
Zowel gisteren als vandaag een paar uur extra geslapen. Gelukkig heb ik die mogelijkheid als thuisblijfmoeder.
Ook ben ik wat duizelig en ik merk dat ik het toch niet zo fijn vind om de laptop op schoot te hebben die dan blijkbaar een beetje in mijn buik drukt. Mijn buik begint al een beetje naar voren te komen.
Jullie krijgen nummer drie; dan llijkt mij dat je het bij jou toch ook al wat moet zien?

Groetjes!!!

Hey,

Ik vind het ook een beetje mak hier, maar ik dacht eigenlijk dat het normaal was. Ik heb helemaal niemand waar ik mee over mijn zwangerschap kan praten omdat ik echt wil wachten tot de 12 weken.

Ik ben sinds gisteren echt heel erg misselijk en moe! Ik kan het wel tegen mijn zeggen maar die voelt zich al zo hulpeloos.

Dat is niet fijn dat je tegen je moeder moet liegen Famke, ik heb destijds tegen mijn moeder gezegd dat ze me nooit mag vragen of het al gelukt is. Maar dat komt ook wel een beetje omdat we er 8 jaar mee bezig zijn om zwanger te raken..
Dus ik ben heel blij dat ze der nu niet naar vraagt...

Gisteren is mijn beste vriendinnetje op visite geweest en ik vond het eigenlijk wel heel erg om niet tegen haar te zeggen,misschien dat ik dat dan toch na de echo van as donderdag...

nou dan gaan we het gewoon met zijn 3en gezellig maken toch;)
@junior2 heb een redelijk overgewicht dus dat valt mee;) al heb ik zelf het idee dat ik bijna op zoek moet naar zwangerschapskleding :O
overigens ben ik ook een thuisblijfmoeder... alleen heb ik 2 kids die niet echt nodig vinden dat ik even extra slaap;) ga wel savonds een uur eerder naar bed.
@ plok1980 ppffff 8 jaar. respect hoor! ik heb op nr 3 dik 2 jaar moeten wachten.... en dat vond ik al veel!

dames ga even een bakkie doen
kus famke

He Famke,

Ik kamp ook met overgewicht, daar ben ik het afgelopen jaar heel erg mee bezig geweest om wat gewicht te verliezen. Dat is me ook gelukt ik ben zo'n 30 kg afgevallen en als kado kreeg ik vorig jaar mei mijn eerste zwangerschap.... mijn man ik waren de gelukkigste mensen van de wereld maar helaas is deze zwagerschap na (achteraf 7 weken) uitgelopen op een miskraam alleen kwamen wij er pas achter met 11 weken en 5 dgn.
Zwaar half jaar gehad maar het is precies op mijn uitgerekende datum van de vorige zwangerschap gelukt met een positieve test, we gaan er weer voor, al ben ik soms wel heel erg bang.......

Goed idee om het met zijn drietjes dan maar gezellig te maken!
Jeetje zeg, 8 jaar. Dat is niet niks. Dan is het dubbel, wat... triple zo fijn dat je zwanger bent!
Ik kan naar bed gaan omdat onze oudste vier jaar is en naar school gaat. Wij hebben overigens met opzet langer gewacht met een tweede. Het was de eerste poging meteen raak, alleen eindigde dat in een miskraam. Nu was het de derde keer raak.
Ik moet zeggen dat ik toch ook wel wat bang ben voor de echo hoor. Was ik eigenlijk helemaal niet, maar al die verhalen op internet over hartjes die niet kloppen... Ik had daar eigenlijk nooit bij stilgestaan.
Het voelt goed, dus daar gaan we ook vanuit. Nog drie daagjes en twintig minuten wachten op mijn echo!!!

Hoi hoi,

ik wil ook graag mee doen hoor!
als dat nog mag;)
ik vond het ook al erg rustig hier maar ja ik dacht ook straks zet ik er van alles neer word het niet eens gelezen.
ik heb toen ik van Lysanne was bevallen ook mee gedaan aan deze mama praat en dat vond ik erg fijn om alles met elkaar te delen hopelijk kunnen wij dat ook doen.
Hier gaat verder alles goed, ook erg zenuwachtig voor as maandag onze 1e echo hoop echt dat alles goed is.

Terug
Bovenaan