Wat een drukte in mijn buik! Gezellig!!!!

Hahaha,

Ik vind het fantastisch, had al een paar weken het gevoel dat ik mijn ukje voelde, maar het wordt steeds duidelijker!
Heb van de week een angelsound besteld...........was het eerst niet van plan maar ben heel blij dat ik het gedaan heb! Ik heb nu echt de bevestiging dat wat ik voelde in mijn buik, de bewegingen van ons eerste kindje zijn.
Zelf mijn buik zag ik net bewegen.................
(Sorry, het klinkt allemaal behoorlijk eufoor............ben vanmorgen de nachtdienst uitgekomen en dan krijg je dit soort verschijnselen!)
Voelen jullie jullie kindjes ook al bewegen en hoe vinden jullie dit?

Liefs Rimke
18+5 weken

Hoi Rimke.

Gezellig he, het geschop in je buik. Ik voel het ook gezellig schoppen. Veel beter als bij mijn oudste dochter, maar we zagen vandaag op de echo dat het komt omdat de baby tegen de buikwand aan ligt... en dat had mijn oudste dochter niet.
Ik heb nu elke keer een bevestiging dat het goed gaat, daar..

Ik geniet er lekker van, hopelijk houdt het kindje mij niet straks wakker

Veel plezier!

groetjes Mamajo.

Dus jouw kindje ligt tegen de buikwand?
Ik ben bij mij benieuwd, ze had bij de 20 weken echo dat ik een baarmoeder had die aan de voorkant lag, maar ik voel het kindje al best lang en nu al best stevig.......................

Wel heel gezellig, en mij hoor je nog niet mopperen (alhoewel, als hij aan de linkeronderkant ligt is het heel pijnlijk, even met de vk gebeld: bandenpijn............hahahha)

Liefs Rimke

Leuk hé! Sinds maandag weet ik ook zeker dat wat ik voel mijn kindje is! Ik zag toen tijdens de 20 weken een goede kick en die voelde ik tegelijk... ik merk ook echt dat er een patroontje in zit, vooral na het eten of als ik iets met suiker gegeten heb...
Ik heb al vanaf 12 weken een angelsound, is ook echt een super fijn apparaatje. Ik hoorde het hartje steeds beter en nu hoef ik niet meer te zoeken. En zo nu en dan hoor je echt een knal en dat is ie inderdaad lekker aan het bewegen.
Mijn placenta ligt aan achterkant dus ik hoop ook snel wat te kunnen voelen aan de buitenkant, zodat mijn lief dit ook kan voelen!

Hier wordt ook al volop geschopt en gedraaid. Soms ook al vervelende schoppen in m'n maag of m'n blaas. Ons zoontje was druk in m'n buik, maar ik heb het idee dat deze uk nog drukker is. Maar gezellig is het zeker!

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan