wat een dwarsligger!

Gisteren 20 weken echo gehad. Was best wel een beetje zenuwachtig, maar hadden gelukkig  al snel ons kindje in beeld. Nou ja, het ruggetje dan. De verloskundige heeft het zeker wel 30 minuten geprobeerd, maar ons kleine ukje is nu al een dwarsligger. We hebben de hele echo lang, nauwelijks wat anders gezien dan het ruggetje, achterkant van het hoofdje en de handjes. Ondanks dat ik met m'n buik heb moeten schudden, nog even staan en heen en weer hupsen en veel gepor aan m'n buik.

Het geen we hebben gezien was in ieder geval goed (hersenen, en gesloten ruggetje). Nu nog het hartje, de maag, de nieren en de beentjes. Mogen volgende week terug komen, hopelijk heeft onze kleine uk er dan meer zin in om zich te laten zien.

groetjes Marieke
20 wkn 4 dgn

Hahaha de kleine heeft duidelijk behoefte aan privacy. Dat beloofd wat voor later.
Ik heb pas een leuke buikband besteld. Misschien ook wat voor jou. De tekst is in ieder geval zeer toepasselijk.

hihi, inderdaad een kleine dwarsligger, haha.

wel een voordeel dat je volgende week weer een kijkje kan nemen naar jullie kleine uk.
hopen dat hij dan wel gezellig wil zwaaien naar jullie.

geniet ervan volgende week.

Liefs Sylvia
19wk5dgn

He Trotste Mommy,

Wat eens super leuke buikband. Mag ik vragen waar je deze gevonden hebt?

Inmiddels is het verhaal al weer een stuk verder. Moet namelijk voor een derde echo naar het ziekenhuis. Maar plaats hier wel even een apart topic over.

groetjes Marieke

Terug
Bovenaan