wat een eigenwijs gupje zeg! (dat beloofd wat!)

hoi meiden!

vanmorgen ging ook voor mij de wekker vroeg...
op naar de 20weken echo!

daar lag ik dan... en na wat geklodder met gel op mijn buik kregen we al snel ons kleintje te zien.
we hebben gezegd dat we het geslacht niet wilden weten, dus daar zou ze rekening mee houden.
ik vertelde haar ook dat de kleine 's morgens niks van zich laat horen (voelen) dus ze waarschijnlijk lekekr rustig kon kijken.
dat klopte trouwens wel! onze gup lag zo rustig, dat hij/zij met geen mogelijkheid wilde draaien.
eerst wat gepor in mijn buik.. geen resultaat.
toen met mijn voeten op het "bed" en schudden met mijn buik... geen resultaat.
toen heeft ze mijn buik schoongeveegd en moesten we maar even een rondje gaan wandelen. na 10 minuten weet terug.. de kleine lag nog steeds in dezelfde houding.
af en toe bewoog er een armpje, maar verder was het lekker rustig.
toen als laatste poging moest ik op handen en knieen gaan zitten en schudden met mijn buik (zie je me al zitten hahahaha!).. maar ook dat had geen resultaat.

dus is er nu een nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week donderdag (9 okt)

we zijn dus voor de helft goedgekeurd!
ach ja.. mag ik volgende week weer gluren, en het leuke is dat mijn moeder dan mee mag, want mijn lief kan echt geen vrij meer krijgen voor de 2de helft...

Hi Carina,

hahaha dus dat kan ook nog!! Moest wel ff lachen toen ik me jou al schuddend met je buik voor me zag... eigenwijs beebje idd.
Volgende week dus deel 2, wel leuk voor je moeder dat ze meekan, mijn moeder had dat erg graag gewild, maar omdat we 250 km uitelkaar wonen en de 20 weken echo natuurlijk een medische echo is en geen pretecho maar besloten dat ze ons maar moet trakteren op een pretecho....;-))

Nog anderhalve week en dan mogen wij, de 15de, Ik ben zo benieuwd....

fijn weekend

groetjes Mick

Hahaha, tsjee dus dat kan ook nog? hij/zij dacht ook, pff, ze willen mijn geslacht niet weten, dan maar lekker helemaal niks laten zien lekker puh  naja, je mag lekker nog een keer maar kan me ook wel voorstellen dat je het gewoon klaar wil hebben... het is niet anders dus ga je gewoon volgende week weer met mams, gezellig, en dan maar hopen dat jullie gupje wat minder verlegen is haha...liefs, Elle

Heerlijk toch. Nog niet eens geboren en nu al eigenwijs!

Maar, rustig in de buik is ook rustig buiten zeggen ze. (Ik kreeg met mijn druktemaktertje in elk geval te horen dat ik op een drukke baby mag rekenen). Dus met een beetje geluk heb je straks een heerlijk tevreden kindje in je armen.

In elk geval gefeliciteerd met de goedkeuring van de eerste helft. En veel plezier straks met de tweede helft!

Hoi Carina,

Dus jij mag ook voor een tweede keer. Nou die van jou is dan zeker een eigenwijsje zeg die van mij zag je nog wel een beetje bewegen ook al was dat niet echt super. Nou dus nu maar afwachten de 9de. Ik mag de 20ste weer. Nou ik hoor het wel weer van je hoe het donderdag afloopt.

Groetjes Margot

ik zie het ook maar als een extra keer gluren in mijn buik.
ik ga er niet vanuit dat er iets aan de hand is hoor.

de eigenwijze vind ik ook niet erg, dat past wel bij mijn vriend en ik. wij zijn ook behoorlijk eigenwijs af en toe! hahaha
bij ons is de kleine 's avonds behoorlijk aanwezig. ben benieuwd of dat betekent dat het dan ook meer een avondmensje zal worden...

ik zou het uitslapen 's morgens niet erg vinden hoor!!! hahaha

hhahahaha nou, wel leuk dat je nog een keertje mag he1! die van ons stuiterde alle kanten uit hahahaha zo zie je maar!! geniet er lekker van de volgende keer, ik ga gewoon voor een pret echo...over paar weekjes!

grt sweety

Hoi Carina,

Inderdaad wat een eigenwijs baby'tje. We lagen trouwens op hetzelfde moment bij de echo, ik had em ook afgelopen vrijdagochtend vroeg. Die van ons werkte goed mee, alles is goed bekeken en gezond bevonden! Ach ja, hopelijk werkt hij/zij donderdag meer mee. Is het dan later op de dag? Ik ben wel benieuwd hoor!

Succes!

Kat

Terug
Bovenaan